Veertjes sieraden

Tegenwoordig kom ik echt overal spullen met veertjes tegen. Ik vind het super leuke producten. Wat ik nou het leukste vind, dat kom je zo te weten. Maar één ding weet ik zeker veren oorbellen zijn zeker hot! Sterren als Paris Hilton, Drew Barrymore, Gwyneth Paltrow en Heidi Klum zijn al van van deze musthave oorbellen. Als je verder leest, zul je mijn gescoorde veren producten vinden. Met mijn mening erbij.

Gister heb ik ze weer veel gespot, veren producten. Hiervan heb ik er vandaag 2 bij gekocht, thuis had ik al 1 paar veren oorbellen liggen.


Veertjes ketting €3,00 Primark


Hierboven zie je een een veertjes ketting. Het is een zachte lichtroze kleur, met wit ertussen gemengd. De kleur spreekt me heel erg aan, je kunt het op vele dingen dragen vind ik. Het is naar mijn mening een product wat ze vaker op een net andere manier terug mogen laten komen.


Veertjes oorbellen €2,00 Primark

Hierboven zie je veertjes oorbellen. Het is een zachte lichtroze/lichtbruine kleur, met wit ertussen gemengd. Net als de ketting vind ik deze oorbellen zeer mooi. Het past bij vele dingen, en ook dit product mag van mij vaker op een net andere manier terug komen.

Zoals ik al gezegd had, heb ik thuis al één ander paar veren oorbellen liggen. Deze zijn lichtbruin van kleur en iets minder lang als de veren oorbellen op de foto die ik gisteren gekocht heb.

Wat vinden jullie van veren oorbellen? Zou jij ze dragen? Laat het mij weten in een reactie.

Super bedankt voor het lezen van mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een reactie achter laat met wat je er van vind. Heb jij ideeën, tips of iets anders mag je dit ook in een reactie plaatsen of je kunt mailen naar kayleejoosten.fashion@gmail.com

BigKiss,
Kaylee

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥