Gastblogger #1 Who I am?

Hey beautypeople!

Nu zie ik jullie al raar op kijken en met de vraag “waar is Kaylee en wie is dit?” Als je even verder leest zie je wat ik (Mariëlla) hier kom doen.

Nou om even te beginnen ik ben Mariëlla en ben 14 jaar oud (redelijk groot verschil dan met Kaylee hé). Ik kom uit Nederland en ben een Limburger die in Friesland woont.
En ik ben een echte beauty/fashion/lifestyle fanaat en ben echt helemaal gek op fotograferen en bloggen.
Nu hoor ik jullie al denken van “ja en wat boeit ons dat wat doe je hier?” Nou ik kom Kaylee helpen met haar blog, ik zal haar ongeveer het komende half jaar helpen met BeautyLook by Kaylee.
We kennen elkaar van de site www.gosupermodel.nl Daar was een forum waar ik en Kaylee op reageerde en elkaar leren kennen.
Ze mailde me met vragen en kwamen op het idee dat ik door gastblogger op haar blog te worden. Nu ga ik haar helpen om haar blog wat omhoog te krikken naar een wat hoger level. Dus ja dat ga ik dus doen.
Ik wil even nog zeggen dat ik ook blog op www.bfbymariella.blogspot.nl
En dan neem ik nu afscheid van jullie en hoop ik jullie volgende week weer te zien.

Liefs,
Mariella

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥