Gastblogger #2 My Christmas wishlist

Vandaag krijgen jullie mijn Christmas wishlist. Ik vond het leuk om deze met jullie te delen, misschien roept het namelijk ook bij jullie leuke ideeën op.



Kerst komt eraan en bij mij thuis vieren we kerst met een kerstboom, kerst diner en ook nog met cadeautjes. Ik heb al wat kerst cadeautjes gekregen maar niet veel en ik heb al veel kerstkaarten gekregen.


My Christmas wishlist:



Cynthia beautyboek
Cynthia de blogger van miss lipgloss heeft een eigen boek mogen uitbrengen.Er staan leuke tips in en daarom dacht ik zo van "die wil ik wel hebben".







NailArt boek bij boekenvoordeel
Ik kwam laatst met mijn ouders bij boekenvoordeel en zag een NailArt boek met tips en voorbeelden. En omdat mijn liefde voor beauty ooit begon bij NailArt wou ik deze graag hebben.








Takko tas
Een paar maanden terug was bij Takko (my favorite kledingwinkel) een nieuwe collectie uit met een tas met van zulke ruiten erin. Ik vond hem super mooi maar hij was helaas wel €30,- maar laatst zag ik hem voor €20,- afgeprijsd en heb ik mijn ouders een tip gegeven van dat ik die graag wou.





Puma parfum women (oranje versie)
Ik ben al een tijdje fan van een Puma parfum die ruikt naar sinaasappel en mandarijn.
Super lekker fris, ik heb er wel een sample van maar het liefst wil ik het flacon.






Dit zijn behoorlijk wat beauty/fashion dingen he.

Liefs Mariella


En wat is jouw Christmas wishlist?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥