Gastblogger #3 Happy new year!


Woehoee! we zitten in 2014!

Een nieuw jaar betekend een nieuw begin en een nieuwe start.
Te minste voor sommige mensen.


Voor mij heb ik nieuwe voornemens.
Mijn voornemens zijn er maar een paar omdat ik niet ongezond leef en ook niet laat naar bed ga.
Mijn voornemens zijn dat ik weer na de vakantie weer ga presteren als een paard op school.
Gewoon goeie cijfers halen net als in 2013 en mijn school ga combineren met bloggen en YouTube.
Ik ben hier wel gastblogger maar zelf heb ik ook een blog dat behoorlijk lang is blijven stil staan vanwege spam en reclames.

Ook ga ik in Mei een winactie van 2 dingen houden en hoop dat een webshop mee helpt aan die winactie.
In contact met webshops, bedrijven en merken wil ik ook gaan vergroten.
Om het hier maar ook op mijn blog beter en leuker te maken.
Ook gaan de kwaliteit in filmpjes en foto's ook veranderen.

Al met al ben ik benieuwt wat er gaat en zal komen en ben ik ook wel blij dat 2013 voorbij is.
Het jaar ging snel om maar dat boeit mij totaal niet, wat mij boeit is de ervaring die erbij is gekomen en wat ik heb geleerd.

Ik wens jullie een fijn 2014!

Liefs Mariella

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥