Gastblogger #4 Bye kerstvakantie, Hallo school!


Even geen beauty of fashion vandaag maar een lifestyle melding! Wat mij en Kaylee op dit moment bepaalde dingen erg lastig maakt.

De kerstvakantie is voorbij en (bijna) iedereen moet weer naar school.

Heel jammer geef ik toe, maar dat betekend niet alleen studeren.. Het betekend ook dat jullie wat minder artikels kunnen vinden op BeautyLook by Kaylee.

School is toch een belangrijk punt. Ik maar ook Kaylee zitten allebei nog op school. Wij moeten ook helaas leren voor toetsen. Kaylee zelf heeft straks (in week 3) tentamens waar ze voor moet leren en ik heb gewoon toetsen die ik moet halen.

Maar wees niet getreurd:
Kaylee zal na haar tentamens wel een paar dagen vrij zijn, ze probeert dan ook uitbundig nieuwe artikelen te maken voor jullie. 

Wat ook nog telt:
In dit half jaar zitten ook nog genoeg vakanties. In deze vakanties zullen we sowieso zo goed als mogelijk is meer actief zijn, en meer artikels plaatsen om jullie te vermaken. 

Dus ja, we hopen dat jullie dit niet heel erg aantrekken. Het is nou eenmaal zwaar om middelbaar scholiere te zijn. Of wat Kaylee is een studente.Hier zullen jullie zelf ook vast wel eens last hebben?

Ik heb trouwens al 1 schooldag achter de rug. Deze verliep nogal vreselijk.

Één plus punt is is dat mijn vader vanavond een canon camera gaat ophalen die we van marktplaats hebben gekocht. Deze heeft een uitklapbaar schermpje waar door ik beter kan filmen. Dit betekend dus ook weer wat goeds in alle chaos.

Willen jullie even in een reactie zetten welke beauty/lifestyle/fashion dingetjes jullie hier willen zien? Dan hebben we alvast wat ideeën voor artikels.

Liefs Mariëlla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥