Gastblogger #6 TAG: Your and your make-up

Vandaag voor jullie een tag namelijk de Youre and youre make-up tag. Dus wil jij graag een tag lezen over make-up? Dan ben je nu zeker op het goede adres beland. Lees dus vooral snel verder.

Ik vond deze tag bij LiveLifeGoreous en vond hem leuk dus hier is de tag. Veel leesplezier gewenst.


01. Welke foundation gebruik je?
Ik gebruik momenteel geen foundation maar ben er wel op zoek naar.

02. En welke concealer?
Ik heb het Catrice All round concealer pallette maar gebruik hem weinig, ik wil eigenlijk die camouflage cream of de Essence concealer.

03. Weet je je ondertoon?
ik weet niet precies wat het betekent volgens mij iets met je huidskleur toch? ik heb een lichte huid en word helaas nooit bruin.

04. Wat vind je van nep wimpers?
Vaak vind ik nep wimpers niet mooi, vanwege omdat ze vaak zo extreme zijn.
Ik hou van normale wimpers.

05. Wist je dat je je mascara na 3 maanden moet weggooien?
Ongeveer wel ja meestal staat er altijd op bijvoorbeeld 6M dus 6 maanden maar dat verschilt.

06. Welke mascara gebruik je?
Die van Action en die van Maybelline de Falsies Volume Express.


















07. Sephora of MAC?
Sephora is helaas al weg uit Nederland dus dan ga ik voor MAC.

08. Heb je een MAC-Pro kaart?
Nee helaas niet, wij hebben hier geen MAC counter.

09. Welke ‘Make-up Tools’ gebruik je in je make-up routine?
Ongeveer 3 oogschaduw kwasten, 1 blush kwast, 1 poederkwast en 1 highlighter kwast.

10. Gebruik je een primer voor je oogleden?
Ja soort van, de oogschaduw basis van Essence.

11. Wat is je favoriete oogschaduw?
Ik denk dat dat het pallete van Catrice word namelijk het Abslute Nude pallete.














12. Gebruik je een oogpotlood of een liquid liner?
Meestal een Liquid liner.

13. Hoe vaak prik je met je oogpotlood in je oog?
Ik gebruik geen oogpotlood.

14.Wat vind je van losse oogschaduws?
Half handig half niet handig. Het brengt wel goed aan maar je krijgt kans op Fall out.

15. Gebruik je minerale make-up?
Durf het niet te zeggen.

16. Wat is je favoriete lipstick?
Naturel Beauty van Essence. Ook vind ik babylips van Maybelline wel een favoriete.


















17. Wat is je favoriete blush?
Bronzing Highlighter van Hema.

18. Koop je make-up op Ebay?
Nee.

19. Hou je van ‘Drugstore Make-up’?
Ja, lekker goedkoop.

20. Heb je er ooit aan gedacht om make-uplessen te volgen?
Ja, lijkt mij erg leuk zelfs.

21. Noem een make-up misdaad die je haat.
Een mono oogschaduw verkopen voor €18,- of een Foundation duurder dan €4,-.

22. Houd je van kleurrijke make-up (lippen, blush, oogschaduw) of naturel kleuren?
Naturelle kleuren.

23. Welke beroemdheid heeft altijd mooie make-up?
Poeh zou het echt niet weten..... Katy Perry?














24. Als je het huis uit kon gaan met maar een make-up product op, wat zou het zijn?
Mascara.

25. Kan je het huis uit zonder make-up?
Het liefste niet, maar als het echt moet wel.

26. Vind je jezelf er goed uitzien zonder make-up?
Nou, ik draag liever make-up. Dat vind ik een tikkeltje mooier staan.

27. Wat vind jij het beste make-upmerk?
Maybelline.

28. Wat vind je van make-up?
Super leuk, anders had ik deze ook niet gekocht. Soms zit er wat bij dat ik net wat minder vind, maarja. Het zijn ook maar gokjes die je waagt.


Wauw, ik vond deze tag heel leuk om in te vullen. Hopelijk nemen jullie deze TAG: Youre and youre make-up over op jullie eigen blog. Laat dit even weten in een reactie, ik ben zeer benieuwd naar jullie antwoorden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥