Happy New Year!

Wauw, we zitten alweer in 2014! Een nieuw jaar betekend een nieuw begin en een nieuwe start. Voor mij zelf geld dit zeker. Ik laat een mooi maar ook moeilijk jaar achter me.


Dit jaar heb ik weer volop voornemens gemaakt voor mezelf. Mijn voornemens zijn er maar een paar omdat ik op dit moment maar een paar dingen echt wil bereiken dit jaar. De rest komt vanzelf wel hoop ik ten minste.

Mijn eerste voornemen 
* Ten eerste wil ik in 2014 harder mijn best gaan doen voor school. Dus betere cijfers gaan halen, en net wat harder gaan knokken.
* Ook wil ik zorgen dat ik veel leuke dingen kan doen met mijn vriend. En natuurlijk de liefde erin houden.
* Als 1 na laatste wil ik meer tijd vrij gaan maken voor mijn vriendinnen. Ik zie ze te weinig, en daar wil ik verandering in brengen.
* En als allerlaatste natuurlijk mijn blog beter proberen bij te houden. Hier valt ook onder dat ik hoop dat ik met een webshop of bedrijf kan samen werken. Maar ook meer bezoekers wil krijgen.



Al met al ben ik benieuwt naar wat er in 2014 allemaal gaat komen. 2013 laat ik met een glimlach achter. Het jaar ging snel om maar dat boeit mij totaal niet, wat mij boeit is de ervaring die erbij is gekomen en wat ik heb geleerd in dat jaar. 

Ik wens jullie een fijn, gezond en liefdevol 2014 toe!

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥