Tag: The Beauty Blogger Tag


Vaker zie ik tags, deze echter maar een keer. Zoals je de laatste tijd wel merkt ben ik dol op tags. Dus ja, mocht je ooit een leuke tag doen? Mag je me natuurlijk altijd taggen. Zo krijg je vandaag weer een meer wat persoonlijkere tag. Veel leesplezier.

Deze tag zag ik voorbijkomen doordat Judith me getagd had. Ik vond het zeker leuk om deze over te nemen, dus hier is hij dan.

1. Is je haar gekruld of stijl van zichzelf?
Zoals je op mijn foto van mijn blog al kunt zien is mijn haar stijl. Soms doe ik het wel eens met een krultang krullen, maar vaak blijft dit niet lang zitten omdat ik nog al best dun haar heb van mezelf.



 















2. Verf je je haar zelf of laat je dit bij de kapper doen?
Ik heb nog nooit heel mijn haar laten verven, ik heb alleen maar highlight's laten zetten bij de kapster. Maar aanstaande zondag ga ik mijn haar als het goed is wel helemaal laten verven. Ook bij de kapster. Als het een mooi resultaat is krijgen jullie het natuurlijk meteen te zien.

3. Draag je altijd make-up?
Vrijwel altijd als ik de deur uit ga. Als ik dit niet doe, is het vaak nog dat ik make-up draag. Maar als ik bijvoorbeeld ziek ben dan draag ik geen make-up.
 

















4. Hoe lang ben je bezig met je make-up?
Dat hangt er vanaf hoeveel make-up ik die dag op doe. Als het een gewone schooldag is vaak 5 à 10 minuten. Is het voor een avondje weg met vrienden/vriendinnen dan doe ik er wel wat langer over. Zo'n 15 à 30 minuten. 

5. Wat doe je eerst, je gezicht of je ogen?
Dit hangt ook af van welke make-up ik die dag draag. Ga ik alleen maar naar school dan is dit alleen maar ogen, dan valt er geen gezicht te doen. Is het een avondje weg met vrienden/vriendinnen dan is het vaak alles. Dan begin ik met mijn gezicht, en daarna pas de ogen. Dit vind ik naar mijn mening makkelijker werken.

6. Hoe vaak lak je je nagels?
Zelf lak ik mijn nagels niet zo vaak 2/3x per maand. Dit kan ook minder zijn, want vaak heb ik er geen tijd voor en ben ik er ook niet zo veel mee bezig. Wel lak ik vaker de nagels van mijn zusjes. Dat doe ik dan ook met plezier.


















7. Lak je je teennagels ook in de winter?
Eerlijk gezegd lak ik mijn teennagels bijna nooit. Dus nee, niet in de winter. Als ik dit wel doe, is het in de zomer omdat ik wil dat mijn nagels er mooi uit zien bij mijn teenslippers.

8. Wat is je favoriete parfum?
Op dit moment de parfum van Katy Perry ''Killer Queen''. Hier komt binnenkort ook een review over.




















9. Hoe ben je aan de naam van je blog gekomen?
Ik ben aan mijn blognaam gekomen door mijn gastblogster Mariëlla Stevens. Ik ben haar ook zeker dankbaar hiervoor.

10. Lees je comments op je artikelen?
Natuurlijk lees ik de comments die ik krijg op artikelen. Dit vind ik juist erg belangrijk. Hier kan mijn blog beter door worden, en ik vind jullie mening ook belangrijk. Ik blog namelijk vooral voor jullie (de lezers).

Ik hoop dat jullie dit een leuke tag vonden om te lezen, jullie mogen natuurlijk zeker deze tag overnemen. Laat het dan even weten via een comment, dan ga ik jullie tag ook lezen.

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥