TAG: Show your mobile phone


Vandaag een tag over je mobile telefoon. Wie kan nu nog zonder mobiel? Dat zijn er niet veel, ik ga mijn mobiele telefoon aan jullie presenteren door een paar leuke vragen uit deze tag.

Ik kwam de tag tegen bij Deb van Beautygoddess. Deze vond ik zo leuk dat ik hem meteen moest delen met jullie.

Welke mobiele telefoon heb je?
Huawei Ascend G510













Hoelang heb je deze al?
Vanaf oktober 2013

Welke mobiele telefoon zou je willen hebben?
 Iphone 5S

Kun je makkelijk zonder telefoon?
Nee, eerlijk gezegd niet. Ik ben er een beetje heel erg verslaafd aan.

Welke kleur is je telefoon?
Mijn telefoon heeft de kleur zwart.

Hoeveel apps heb je op je telefoon?
6 volgens mij uit mijn hoofd.














Welke apps gebruik je het meeste?
Dat zijn toch wel facebook & wat spelletjes.
 

Bedankt voor het lezen van deze tag. Je mag hem altijd overnemen, laat dan vooral een reactie achter. Ik ben namelijk zeer benieuwd naar jullie tag over jou mobiele telefoon. Zelf tag ik voor deze tag Judith van Judith Blogt Solo

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

2 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Haha, wat tof dat je mij hebt getagd! Ik moet alleen nog even kijken hoe ik het ga doen, omdat ik pas over mijn telefoon heb verteld. <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik dacht dit wil ik Judith wel eens laten bloggen. Maakt niet uit, wil je me wel mailen als hij op je blog staat? Dan ga ik zeker lezen! <3

      Verwijderen