Vriendinnenboekje


Kennen jullie dat nog van ''vroeger''? Het vriendinnenboekje? Ik was er gek op en ik vond het altijd erg leuk om de boekjes van vriendinnen/vriendjes in te vullen.
Nu leek het me dus ontzettend leuk om een digitaal vriendinnenboekje te maken.

In de balk van contact, vind je voortaan ook voort een vakje met de naam vriendinnenboekje. Daar vind je allemaal verschillende vragen, en ik zou het leuk vinden als jij ze invult!

Ik ga verder niks met alle informatie doen, het is juist voor de fun. Ik vind het namelijk super leuk om jullie (mijn lezers) zo wat beter te leren kennen.


Laat een berichtje achter door hier te klikken.

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

3 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Wie ben jij?
    * Hoe heet je? Yvette
    * Hoe oud ben je? 18
    * Wanneer ben je jarig? 19 april
    * Verliefd, verloofd of getrouwd? Geen. :)
    * Wat voor opleiding/werk doe je? Grafisch vormgever
    * Noem 3 goede eigenschappen van jezelf: luisteraar, iedereen helpende, vrolijk

    Hobby's
    * Waar kan jij uren achter elkaar mee bezig zijn? computeren
    * Hoe ziet jou ideale vrije dag eruit? Uitslapen, tv kijken met thee en wat te eten, computeren de hele dag.
    * Verzamel je iets? Zo ja, wat? Starbucks Coffee bekers en AriZona flesjes/blikken (JA, wel afgewassen).
    * Heb je veel vriendinnen, of juist één goede vriendin? Ik heb een paar hele goede vriendinnen.
    * Wat vind je het belangrijkste aan een vriendschap? Vertrouwen
    * Ga je graag naar de bios, of kijk je liever een film thuis op de bank? Thuis op de bank
    * Wat is je favoriete film? The Hunger Games of The Hangover, vindt ze allebei fantastisch.
    * In welke stad shop je het liefste? Amsterdam
    * Wat is je favoriete winkel? Primark
    * Heb je een eigen blog? Zo ja, hoe heet deze? (link mag geplaatst worden)
    mylifeasyvette.blogspot.nl

    BeautyLook By Kaylee
    * Hoe vaak bezoek je mijn blog? Ik volg je sinds vandaag… en ik ben ze aan het bekijken. c:
    * Wat vind je de leukste artikelen op mijn blog? Tot nu toe vind ik ze allemaal erg leuk.
    * Wat mis je nog hier op BeautyLook by Kaylee? Geen idee.
    * Heb je wel eens vriendinnen of familie verteld over deze blog? Nee.

    Wat kies jij, en waarom?
    * Zwart of wit - Zwart, geen idee eigenlijk. Vind het mooier.
    * Winter of zomer - Zomer: kou is voor mij niks.
    * Blond of bruin - Bruin: ik vind bruin simpelweg mooier
    * Lipgloss of Lipstick: - Lipstick, lipgloss is te plakkerig
    * Uit eten of zelf koken - uit eten, gezellig
    * Arm of rijk - Ze zeggen geld maakt niet gelukkig, maar ik ben toch liever rijk. :)
    * Onzeker of arrogant - tsja .. ik heb geen idee.
    * Veel of weinig make-up - weinig
    * Nagellak of make-up - make-up

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Leuk om te lezen.

      Het was alleen meer de bedoeling om het in een reactie te plaatsen onder het vriendinnenboekje kopje. Dus gewoon op die post te reageren (niet hier). Daar zo langs contact.

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen