Leuke Valentijnsdag ideeën


Valentijnsdag staat aanstaande vrijdag alweer voor de deur. Nu vond ik het vandaag leuk om een blogpost over Valentijnsdag ideeën te maken. Je vind in deze blogpost dan ook van alles wat je zou kunnen doen op deze ''speciale'' dag, maar ook juist wat je iemand kunt geven. Ondanks vind ik dat je eigenlijk altijd wat voor dag dan ook iets speciaals kunt doen met jou liefje.

Wat te doen met Valentijnsdag

Bioscoop
Neem je liefje op Valentijnsdag mee naar de bioscoop. Kies dan natuurlijk een film uit die hij leuk vindt en niet die film waar jij gek op bent!

Hotel
Een dagje uit is heel leuk te combineren met een nachtje in een hotel. Niet 's avonds nog naar huis moeten, maar lekker overnachten en 's morgens heerlijk uitgebreid samen nog eens kunnen ontbijten. 

Restaurants
Lekker eten hoort er natuurlijk ook wel bij. Ga gezellig samen uit eten in een restaurant bij jou in de buurt of ga samen naar een andere plek. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om verder weg te gaan. 







Picknicken
Ondanks dat het weer er niet voor is kun je nog gezellig samen gaan picknicken. Dit door bijvoorbeeld samen in jullie huiskamer, of gewoon bij je ouders te gaan zitten en daar een kleed neer te leggen. Waarna je samen daar gezellig gaat eten.

Gewoon bij elkaar zijn
Natuurlijk kan het ook nog veel leuker zijn als je al gewoon samen bent bij elkaar. Blijf gewoon gezellig bij elkaar, doe wat leuke spelletjes. Op het laatst kun je natuurlijk ook nog altijd beslissen om te blijven slapen.


Wat kun je geven met Valentijnsdag

♥ Liefdesgedichten/Liefdesteksten

Bloemen

Bonbons

Sieraden






Parfum

Cadeaubon

Fotoalbum

Taart  

Dit waren de leukste ideeën naar mijn mening.

Heb jij toevallig nog leuke ideeën voor Valentijnsdag of vindt je juist deze ideeën super tof? Laat het mij zeker weten. 


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

1 opmerking:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Ik kan niet wachten op 14.02.2019! Kan iemand alvast sparen voor mijn cadeautje? Een baunat gouden ring #ikkijklieffff

    BeantwoordenVerwijderen