TAG: Music tag

Afgelopen zondag zag ik op de blog van Chloe (Sweetbeauty) een leuke tag namelijk de Music tag. Er zitten allerlei leuke vragen tussen over, zoals je wel kan raden: muziek. Hij leek me leuk om te doen dus vandaag heb ik voor jullie de Music tag!

Als we weer terug zouden gaan in de tijd toen er nog geen muziek gedownload kon worden van wie zou je dan eerder een cd kopen; Rihanna of Beyonce?
Dat antwoord vind ik zelf niet zo moeilijk, ik houd meer van de muziek van Rihanna. Dus dan kies ik natuurlijk ook voor Rihanna. 

Stel; jij moet in een dag een instrument leren bespelen en je moet tussen een piano en een gitaar kiezen, wat zou jou keus dan zijn en waarom?
Mijn keus word dan een piano, ik vind het net een tikkeltje makkelijker te leren. Het is natuurlijk ook een mooi instrument met prachtige klanken, maar dan vind ik van een gitaar ook. Gitaar spelen voor mij is wat lastiger aangezien er meer rechtshandige dan linkshandige gitaren te verkrijgen zijn. Dus ook daarom zou ik eerder voor een piano kiezen.














Als jij een prijs zou winnen waarmee je in een clip van een bekende artiest mag meespelen/zingen, welke muziek artiest zou dit dan zijn?
Dat is een moeilijke vraag.. Ik zou in qua artiesten met meerdere in een clip willen spelen. Paar voorbeelden hiervan zijn: Nick & Simon, Katy Perry, Little Mix en Amy Macdonalds.
Stel je gaat naar een onbewoond eiland en je kan je ipod alleen maar vullen met hiphop/rap of R&B/soul wat zou jij dan kiezen?
Deze vraag is niet zo moeilijk. Ik luister vaker hiphop/rap dan R&B/soul dus dan word het dus ook hiphop/rap voor mij. 
Darryl of Gio
Eerlijk gezegd spreekt geen van beide mij echt aan. Dus hier kan ik naar mijn mening geen keuze over maken, ik ken ze immers niet goed genoeg. 

Bruno Mars of Jason Mraz?
Lastige keuze.. Ik luister zelf veel naar allebei. Van Jason Mraz ben ik zo te spreken over de teksten, gewoon weg wauw. Van Bruno Mars meer over de sound en hoe hij het lied brengt naar zijn publiek. Dus ik kies maar gewoon voor allebei.










Als je helemaal gratis naar een Live concert van een Nederlandse artiest naar keuze zou mogen gaan, van wie zou dat dan zijn?
Dat word weer meerdere personen die ik ga noemen. Ik ben namelijk helemaal fan van Nederlandstalige muziek (dus ook de Nederlandse artiesten). Dit worden voor mij: Guus Meeuwis, Nick & Simon, Marco Borsato en Ralf Mackenbach. Nick & Simon en Ralf Mackenbach heb ik allebei al heel vaak gezien, en het blijft zo ontzettend leuk! Ralf heb ik zelfs afgelopen zaterdag nog gezien.
Welke cd heb je voor het laatst gekocht/gedownload?
Nog niet zo lang geleden de single ''disco dude'' van Ralf Mackenbach (2013) en qua echte hele cd is het ''Seventeen'' van Ralf. (2013)

Michel Telo of Gerard Joling?
Ik ben eerlijk gezegd van geen van beide fan, maar als ik dan toch echt moet kiezen kies ik voor Gerard Joling. Waarom, nou ik vind het net iets leuker als die ene hit van Michel Telo.















Nederlands of Engels talig? 
Dat had ik net al een beetje verklapt. Ik houdt ontzettend veel van Nederlandstalige muziek. Toch vind ik ook Engelstalige muziek erg mooi.

Welk lied luister je op dit moment?
Little Mix - Move

Wat is je lievelingsliedje aller tijden?
Deze is weer wat moeilijk, ik luister namelijk veel liedjes nog dagelijks die al best lang uit zijn. Dus dat worden weer wat nummers: Jason Mraz - I won't give up,  Amy Macdonalds - Mr rock & roll en nog wat carnavalsnummers vooral van W-Dreej, Gebroeders Ko en Fabrizio.

























Dit was mijn music tag, hopelijk vond je het een leuke tag. Ik zou het leuk vinden als je hem overneemt op je eigen blog! Laat het me zeker weten, want ik ben ook zeer benieuwd naar jullie antwoorden.

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

6 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Leuke tag! Ik heb hem over genomen op mijn blog givemeinspiration.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey ik heb hem ook overgenomen op mijn blog
    www.iamveraa.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mega leuk ik denk dat ik hem binnenkort ook ga invullen maar dat last ik je ook weten :-D

    BeantwoordenVerwijderen