Valentijnscadeau

Wauw, gister werd ik zo verrast door mijn vriend. Ik kon het amper geloven, ik kreeg een cadeau. Ben jij nieuwsgierig welk cadeau ik gekregen heb? Lees dan snel verder.



Mijn vriend was overdag werken, ik was op dat moment helaas thuis omdat ik eerst naar de dokter moest. Daarna kon ik niet meer naar school in verband met de lange reistijd. Ik bleef dus thuis.

Eenmaal toen mijn vriend op whatsapp begon te praten vroeg ik meteen of hij wilde blijven eten. Dat wilde hij wel. Hij kwam rond een uurtje of 18:00u. Ik werd meteen alweer mega blij toen ik hem zag. Hij kwam naar me toe en zegt ineens: ''Ik heb een verassing voor je, je moet na het eten direct met me mee.'' Waarop ik zei: ''Wow, ik ben nieuwsgierig haha.''


Toen we klaar waren met eten moest ik ineens kei snel mijn jas pakken van me vriend. Ik dacht oke, waarom zou ik zo snel moeten doen, maar deed het toch maar. We reden richting het dorp waar het koopavond was.

Hij parkeerde zijn auto. Ik zei nog tegen hem van: ''Ik loop wel achter je, ik weet toch niet waar we heen gaan..'' Zo gezegd zo gedaan. We liepen en toen gaf die ineens een hint: Je kunt kiezen uit 3 dingen..'' Ik dacht echt zo van oke dan?


Ineens wist ik het we gingen naar de juwelier! Wauw, dat vind ik zo lief van hem. Ik mocht een sieraad uitkiezen. Uit de volgende dingen mocht ik kiezen van hem; ring, armband of een ketting.  Eenmaal toen ik nagedacht had besloot ik om voor een ring te gaan. Zo gezegd zo gedaan dan maar. Wat is kiezen toch een hele klus, ik vond het onwijs moeilijk. Ik zag zoveel mooie ringen.

Uiteindelijk heb ik de volgende ring uitgekozen;



















Ik vond het een onwijs mooi cadeau en zal deze ring dan ook elke dag dragen. Hebben jullie een valentijnscadeau gekregen? Zoja, wat heb je gekregen?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥