Woensdagsong: De Alpenzusjes - Hoemparapapa

De woensdagsong van deze week, maar ook de woensdagsong van volgende week zal op mijn blog in het teken staan van de naar mijn mening leukste carnavalsliedjes in 2014. Zo zie je vandaag al in de titel staan ''De Alpenzusjes - Hoemparapapa''


Wie zijn ''De Alpenzusjes''? Sinds 2011 treden ze op. Begin 2011 brachten ze hun nieuwe carnavalsplaat ''Naar voren, naar achter'' uit. De 2 zangeressen heten; Chantal van Geelen & Apolonia Gort.


Ik moet eerlijk bekennen, ik ken niet alle liedjes van ''De Alpenzusjes''. Wel ken ik zo de carnavalskrakers van 2011, 2012 & 2013 helemaal meezingen. Natuurlijk komt daar nu 2014 ook bij. Zelf vind ik ''De Alpenzusjes'' zeker goede carnavalshits maken en hopelijk blijven ze dit doen.

Hier de eerste single van ''De Alpenzusjes - Naar voren, naar achter'':


Waar het nu eigenlijk over gaat is de hit ''Hoemparapapa'' deze vind ik zo leuk! Wauw, echt naar mijn mening voor dit carnavalsseizoen een mega goede hit. Deze hit ga ik dan ook zeker vaak luisteren.

Gaan jullie carnaval vieren? Kennen jullie ''De Alpenzusjes''?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥