Gastblogger #12 Meer over mijn eigen blog.

Vandaag wil ik jullie wat meer over mijn blog vertellen. Jullie zien 1 keer per week hier op BLBK een artikel verschijnen van mij. Maar ik heb ook een eigen blog waar ik 2 artikels per week voor maak. Ik wil jullie graag wat meer informatie geven over mijn blog.

Mijn blog heet BFbyMariella. De volledige naam is BeautyFashionbyMariella. Maar ik heb voor de afkorting gekozen omdat dat makkelijker te onthouden is.

Zoals de naam al zegt gaat de blog over beauty en fashion. Nu komen er meer beauty artikelen omdat fashion bij mij nog niet een groot stam punt heeft, ook zal in de toekomst veel lifestyle er op komen te staan.

Mijn blog is eigenlijk een virtuele hobby en hoop het in de toekomst heel mooie te kunnen uitbreiden naar mijn (halve) werk. Ik heb er gewoon veel plezier aan en je ziet gewoon dat ik er plezier in heb. Ik leer altijd van dingen en je ziet altijd wel bij een nieuw artikel dat het weer iets beter is gegaan dan de vorige keer.

Ik ben niet iemand die zegt: ''Hey ik ga bloggen'' en dan na een maand al weer stop. Ik ga er voor en ik weet waar ik aan begin. Ook word mijn kwaliteit beter en worden mijn foto's telkens weer een stukje beter.

Hier een inzicht vanuit mijn blog. Laat hieronder jouw blog staan en vertel in de reactie waar jou blog over gaat.

Liefs
Mariella

2 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Ik heb je even gevolgd via bloglovin :) Het is wellicht handig om zo'n button op je site te zetten ^^

    Mijn blog is http://aphelium.org/. Ik onderga een heuse transformatie, zowel qua innerlijk als uiterlijk, en deze vooruitgang hou ik bij op mijn blog. Omdat ik het niet elke dag over mezelf wil hebben, post ik soms ook wat andere dingetjes, over mijn interesses. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Stephanie!

      Ik heb nog geen tijd gehad voor een button te plaatsen.
      Maar natuurlijk ben ik dat wel van plan te doen.

      Ik heb op je blog gekeken en vind 'm heel leuk en mooi gemaakt.

      Liefs,

      Mariella

      Verwijderen