Gastblogger #13 Nog ideeën?

Bron: Gastblogger

Even geen beauty vandaag. Ik wil het vandaag hebben over ideeën voor artikels die jullie graag willen zien.


Bron: Gastblogger

Ik heb jullie hulp nodig en daarom dan ook dit artikel. Ik heb namelijk geen ideeën en inspiratie meer om artikels te schrijven. Ik weet niet wat jullie willen zien in mijn gastartikels en ben juist daar heel nieuwsgierig naar. Ik vind het zo leuk om voor jullie te bloggen maar ik weet gewoon geen ideeën meer.

Dus wat willen jullie graag zien in mijn wekelijkse gastartikels? Houdt er rekening mee, dat als het gaat om reviews ik niet veel geld heb.

Schrijf hieronder wat jou idee(ën) zijn. Dan ben ik alweer een heel stuk vooruit geholpen.  Sorry voor dit korte artikel maar dit moet ik gewoon even weten.

Liefs,
Mariella

1 opmerking:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Je kan OOTD's plaatsen, kook/bak-artikel misschien, wishlists, kamerdecorie/inspiratie (daar DIY's voor), shoplogs, misschien reviews. Je hoeft daarvoor niet persé altijd iets nieuws te kopen. Kijk nog eens goed tussen de spulletjes die je al in huis hebt. Er is uiteindelijk altijd wel wát om te reviewen. Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen