Hoe stijl je je eyeliner?

Vandaag vond ik het eens leuk om een ''hoe stijl je je eyeliner'' blogpost te maken. Je ziet hier verschillende eyeliner manieren in voor komen en ik hoop dat jullie dan wat beter begrijpen hoe je deze kunt zetten. (vooral als dit nog wat moeilijk gaat).

We beginnen met de ROCK FELINE. Rock de klassieke cat eye en verander het in een stoere ''dubbele cat eye'' voor een sexy open-eye effect. Teken een vleugel in iedere hoek van je ogen aan de bovenkant en onderkant van je wimpers. Maak een smallere lijn voor een verfijnde cat eye en maak het lijntje dikker voor een intenser effect.



Als tweede gaan we de PUNK BOLD maken. Een echte rebelse stijl. Groots is de way to go. Maak sprekende en intense ogen door een ruime en flinke lijn aan te brengen in het ooglid, deze kan je nog groter maken door in te vullen met de liner. Door eyeshadow in dezelfde kleur te gebruiken wordt het effect nog groter.


De derde en tevens laatste is de GRAPHIC DOUBLE FLICK. Geef je ogen een onverwachte en originele look. Teken een dun lijntje langs je wimpers boven en onder je oog, trek ze door aan het einde van je oog, maar verbind ze niet met elkaar. 


Zelf gebruik ik de volgende eyeliner altijd. Het product is van Catrice: Liquid Eyeliner Waterproof. Hij is goedkoop en waterproof. Dat was dus al meteen voor mij een pluspunt! De eyeliner is zo fijn te gebruiken en ik ga hem ook zeker weer halen als deze op is.


Gebruik jij eyeliner? Zoja, welke? Welke van de 3 lijntje zet jij zelf het liefste boven je ogen?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥