TAG: Lentekriebels

Deze leuke tag kwam ik tegen op de site van Judith! De tag gaat over de lente, wat je waarschijnlijk al wel dacht door de titel. Door het mooie weer van de afgelopen dagen heb ik hier vast een voorproefje om in de stemming te komen op de echte lente.

1. Wat is de eerste gedachte die in je opkomt bij het woord ''lente''?
Door het woord ''lente'' gaat mijn hartje wat sneller kloppen. Mijn eerste gedachten is meteen dat er een lekker zonnetje schijnt. Nieuwe bloemetjes tevoorschijn komen en natuurlijk diertjes geboren worden. Hier doet het woord ''lente'' mij dus het meeste aan denken.

2. Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken?
Naar mijn mening ruikt de lente naar: frisse bloemen, gras, fruit en wat blubber. Maar dus vooral lekker fris en fruitig.

3. Wat is je favoriete lente nagellak kleur?
Dit is denk ik een perzik kleurtje. Dat vind ik zo mooi staan in de lente, het maakt je look helemaal lente klaar.
 
4. Wat is je favoriete lente bloem?
Ik wist de naam van de bloem niet zomaar even uit mijn hoofd. Nu heb ik hem opgezocht via plaatjes. Het is de ''petunia'' die mijn favoriete lente bloem is.


5. Welke lentetrend (make-up, fashion, of beide) spreekt jou dit jaar het meeste aan?
Qua make-up vooral de leuke felgekleurde kleurtjes en de gekleurde oogpotloden. Voor de fashion weet ik het nog niet echt, ik moet zelf nog gaan winkelen voor wat lente kleding.

6. Wat is je favoriete lenteparfum (geurtje of geurkaars, of beide)?
Tegenwoordig draag ik weer wat minder parfum. Ofja, ik draag vooral de parfum van ''Naomi Campbell'' en ''Katy Perry''.

7. Houd jij een lente schoonmaak?
Nee, daar doe ik niet aan. Dat vind ik een beetje onzin. Poetsen dat moet wel gebeuren, maar niet op die manier.

8. Wat is je favoriete lente accessoire?
Ik denkt dat dit tegenwoordig wel armbanden zijn. Het maakt je outfit net ietsjes completer. Daar houdt ik nou eenmaal wel van.

9. Heb jij nog leuke plannen tijdens de Tulpvakantie of de vrije dagen (Pinksteren, Pasen, Hemelvaart)?
Nee, niet zo zeer. Ik hoop dat ik dan gewoon lekker veel bij me vriend en vriendinnen kan zijn.

10. Omschrijf je favoriete lente outfit?
Ik denk dat dit een shortje of rokje (als het wat koud is een 3 kwart broekje?) is met een simpel blouse t-shirtje. Hierbij natuurlijk een leuke ketting, armband en horloge.


Dit was mijn ''Lentekriebels'' tag. Heb jij ook zoveel zin in de lente? Of heb je liever een andere tijd van het jaar? Natuurlijk mag jij deze tag zeker overnemen, laat je het me dan wel weten? Ik wil graag jullie antwoorden lezen! 

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥