Woensdag/Donderdagsong: Clean Bandit - Rather be

Bron: Google

Vandaag in de woensdagsong wat op een donderdag gepubliceerd word. Mijn excusses hiervoor. Maar vandaag dan ook niemand minder als Clean Bandit ft. Jess Glynne met het nummer ''Rather be''. Wil jij weten hoe ik over dit nummer denk en wie er achter de zang zit? Lees dan zeker verder!

Clean Bandit ft. Jess Glynne - Rather be

Wie zijn Clean Bandit en wie is Jess Glynne? Nou Clean bandit is een Britse elektronische muziekgroep. Ze zijn dan ook met het nummer ''Rather be'' doorgebroken. Maar snel daarachter aan kwam ook al hun nummer ''Extraordinary'' uit.

Clean Bandit - Extraordinary

Jess Glynne is een Britse singer-songwriter. Ze brak internationaal ook door met de hit ''Rather be''. Ook heeft ze nog een ander nummer genaamd ''My love''.

Jess Glynne - My love


Ik ben zelf zeer te spreken over de hit ''Rather be'', ik luister het dan ook dagelijks. Ik wordt er vrolijk van en het geeft mij energie. Zodoende deel ik dit lied vandaag dan ook met jullie!

Wat vinden jullie van de hit ''Rather be''? Luisteren jullie het ook veel?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥