Woensdagsong: Calvin Harris - Summer

Vandaag ben ik eindelijk weer terug met een blogpost, ik ga proberen ook nu weer zoveel mogelijk te bloggen. Steeds komen er zoveel belangrijke dingen terug, waar mijn toekomst mee te maken heeft die dan weer voor gaan. Diep in mijn hartje word ik er teleurgesteld van maar hier ben ik dus weer! Vandaag in de woensdagsong niemand minder als Calvin Harris met zijn hit ''Summer''!

Bron: Google




Calvin Harris - Summer

Calvin is geboren als Adam Richard Wiles op 17 januari 1984 in Dumfries. Harris is een Schotse singer-songwriter, dj en producer van elektronische muziek. In Nederland is hij vooral bekend met de nummers ''We found love'' in samenwerking met Rihanna, maar ook van ''Eat sleep rave repeat'' en ''I need your love''.

Rihanna ft. Calvin Harris - We found love

Ellie Goulding ft. Calvin Harris - I need your love

Calvin Harris - Eat sleep rave repeat remix

Wat ik nu het allerleukste vind aan de hit ''Summer'' is dat ik dan letterlijk aan de zomer begin te denken. Ik krijg juist door dit lied steeds meer en meer zin in de zomer. Het heeft ook zo'n lekker deuntje, wat ik maar niet kan vergeten.

Wat is jou favoriete lied op dit moment? Wat vind jij van Calvin Harris en het lied ''Summer''?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥