One Direction concert 24 juni 2014!

Ja, je leest het al in de titel deze blogpost gaat over het One Direction of te wel 1D concert (where we are tour) van afgelopen dinsdag 24 juni. Wil jij weten wat ik er van vond en hoe het verder was en verlopen was? Lees dan snel verder!

Bron: Google

Om half 3 vertrok ik samen met mijn zusje en ouders richting Amsterdam om naar het concert van One Direction te gaan. Ik ging er lekker een keer gezellig met mijn zusje heen. Gewoon een keertje met z'n tweetjes weg was wel erg leuk.

Onderweg was het al zeer gezellig. Eenmaal aangekomen bij de parkeerplaats rond 4 uur moesten we de weg naar de Amsterdam Arena gaan zoeken, of te wel het AJAX stadion. Helaas vond ik dit maar slecht aangegeven ondanks dat je een haal en breng ''Kiss en Ride'' kaart had moeten kopen.

Bron: Google

Toen we bij de Arena aan kwamen was het weer veel zoeken, op begeven moment heb ik het maar aan de beveiliging gevraagd. Ja, ik ben een verdwaal miep als ik ergens nog nooit geweest ben. Man wat moesten we in een lange rij gaan staan. Nu weet ik wel echt dat ik wachten niet zo leuk vind haha. Wel was het erg leuk om te zien wat andere mensen aan hadden. One Direction had namelijk gevraagd of we oranje gekleed wilde komen. Zo gezegd zo gedaan en ook vele andere.

Bron: Google

Ongeveer 1 uur later was het kwart over 5 we waren eindelijk binnen gekomen. Wat ziet het er groot uit als je midden in het stadion plaatsen hebt (we hadden staanplaatsen in het groene vak). Ook is het erg leuk om al die mensen die er om heen zitten te zien. We stonden best dicht bij het podium. Helaas duurde het wachten weer heel erg lang.

Bron: Google

Om kwart voor 7 kwam dan eindelijk het voorprogramma; 5 Seconds of Summer. Niet helemaal mijn muziek, maar wat kregen ze het publiek en zelfs mij mee! Ik had er erg van genoten, ondanks dat ik er nog steeds geen fan van ben. Helaas waren ze om kwart voor 8 al weer afgespeeld. Toen moesten we weer een tijdje wachten (wat kan wachten toch lang duren als je een droom van je wilt laten uitkomen...)

Bron: Google

Naja om kwart voor 9 was het dan eindelijk zover! ONE DIRECTION kwam eindelijk het podium onveilig maken, oh my god, ik heb echt ontzettend genoten van de hele avond. Wat waren ze geweldig, achteraf het wachten echt wel waard! Helaas was het concert alweer om kwart over 10 afgelopen. Maar dat mocht de pret niet drukken, ik heb immers mijn idolen gezien in het echt. Waar ik voor oktober 2013 en afgelopen dinsdag nooit van heb durven dromen.

Bron: Google

EEN DING STAAT VAST ALS ONE DIRECTION OOIT NOG NAAR NEDERLAND KOMT PROBEER IK ER WEER BIJ TE ZIJN!

Waren hier lezers van mijn blog ook naar One Direction geweest? Op 24 of 25 juni? Wat vonden jullie er van? En zijn er ook mensen die er helaas niet bij konden zijn maar er wel nog ooit heen willen? 


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥