Oranje lippen: HOT OR NOT?

De kleur oranje is hot deze zomer, en niet alleen in Nederland. Bijna elke celeb is al eens gespot met de vrolijke kleur lippenstift op. Zo ook Emma Watson, Birdy en Mila Kunis. 


Bron: Google


Oranje lippen zijn namelijk supertrendy! Dat komt nog eens goed uit met het WK! En zolang je de juiste tint kiest, staat het bijna iedereen goed, dat vind ik ten minste. Of vind jij het maar niks? 

Zelf vind ik de oranje lippenstift helemaal geweldig. Dit komt doordat oranje al mijn hele leven mijn lievelingskleur is. Ook vind ik het zeer zomers staan, mooi bij de zon dan ook. Ik vind de lippenstift dan ook helemaal HOT!

Let me know in een reactie of jij de oranje lippenstift HOT OR NOT vond.


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

2 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥