Gastblogger: Mijn top 5 steden/landen

Hoi!

Laat ik mezelf even voorstellen, mijn naam is Annemae en ik ben 16 jaar. Vanaf 14 augustus ga ik Kaylee helpen met haar blog door zo nu en dan een artikel schrijven. Ik word dus een deel van BeautyLook by Kaylee en daar ben ik heel enthousiast over! Ik ga het vooral over lifestyle, mindstyle en innerbeauty. Ik ga dus vooral veel posten over innerlijke kracht, je plus en min punten benoemen, inspiratie, positieve en negatieve kanten, eten en drinken, reizen en nog veel meer!

Bron: Google

Vandaag wil ik gaan beginnen met wat inspirende foto’s. Niet zomaar foto’s, maar foto’s van plekken op de wereld. Ik ga jullie namelijk mijn top 5 steden en landen laten zien waar ik graag naar toe wil.


Bron: Gastblogger

#5 Parijs- Frankrijk
Ook wel de stad der liefde genoemd; Parijs natuurlijk! Het mooiste vind ik Parijs in de lente, het zonnetje erbij, lekker weer en vooral de mooie bloesem bij de eiffeltoren. Ooit in mijn leven, liefst zo snel mogelijk en zo vaak mogelijk, wil ik naar Parijs! Gewoon om het een keer mee te maken en om te ervaren hoe mooi de stad op zich zelf is. Ook ben ik heel benieuwd naar de bezienswaardigheden van Parijs zoals de Arc de Triomphe, de Sacre Ceur maar ook de Eiffeltoren vind ik echt de moeite waard!

Bron: Gastblogger

#4 Canada
Vooral de natuur spreekt me heel erg aan. De bosrijke omgeving, de rivieren/beken en vooral het houthakkers idee spreekt mij erg aan. Ook lijkt het me geweldig om de dieren daar te zien zoals beren. Het is natuurlijk wel heel erg duur en canada is een erg groot land maar het lijkt me zeker de moeite waard! Ook lijkt het me erg gaaf om een rondreis te maken door Canada om het land en de cultuur goed te leren kennen.

Bron: Gastblogger

#3 Berlijn – Duitsland
Al sinds ik op de basisschool leerde over de tweede wereldoorlog wil ik al graag naar Berlijn. De geschiedenis van de stad lijkt me heel erg interessant en de stad opzich zelf lijkt me ook erg leuk. Ik spreek zelf redelijk Duits omdat ik 3 jaar lang Duits heb gehad op school en het ook een van mijn examenvakken was. Ook wil ik graag naar Berlijn toe omdat het de hoofdstad van Duitsland is. En zeg nou zelf; wie wil er nu niet zo’n lekkere Deutsche Schnitzel?!

Bron: Gastblogger

#2 New York – Verenigde Staten
Er zijn liedjes van, prachtige foto’s van de skyline en veel beroemde Amerikaanse sterren wonen er; New York! Nummer 4 in de top 10 meest bezochte plaatsen in de Verenigde Staten. Een stad met zowel goede als slechte kanten. Er is veel criminaliteit maar het is toch een stad waar je eens in je leven moet zijn geweest vind ik. Je kunt zowel door de stad lopen en jezelf blut shoppen of het nachtleven eens grondig verkennen!

Bron: Gastblogger

#1 Melbourne – Australië
Down under in Australië, de enige en echte nummer 1! Het land, de cultuur, de mensen.. Ik vind alles geweldig aan Australië! Er woont familie van mij en ik zou hen dolgraag een keer willen ontmoeten. Verder ben ik gek op de cultuur van Australië, de originele Aboriginals. Verder lijkt het me erg leuk om meer van het land te zien d.m.v. een rondreis. Zo leer ik de natuur maar ook de mensen nog beter kennen!

Ik hoop dat jullie mijn artikel met plezier hebben gelezen en misschien zelf ook een top 5 hebben gemaakt van vakantiebestemmingen of misschien inspiratie hebben opgedaan voor een leuke reis!

Wat is jou nummer 1 vakantiebestemming?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥