Liebster Award

Vandaag heb ik voor jullie de Liebster award. Ik ben genomineerd door Jessica en daar ben ik erg blij om! Ben jij erg benieuwd naar mijn antwoorden op haar vragen? Lees dan snel verder, ook zie je dan wie ik nomineer en wat mijn vragen aan hun zijn! Veel lees plezier!

Bron: Google
Dit zijn de vragen die ik kreeg en mijn antwoorden daarop.

1. Wat is de leukste film die je hebt gezien en waarom?
Body language en alle step up films! Gewoon omdat ik erg van dansen hou.

2. Wat is je favoriete beauty product?
Ik denk toch wel mascara, ik gebruik het elke dag.

3. Wat is het leukste magazine dat je leest?
Ik lees niet vaak magazines, dus heb ook niet echt een favoriet.

4. Welke blogpost van jezelf vind je het leukst?
Dat is een lastige, ik vind er veel leuk. Je hebt ze immers zelf gemaakt, maar als ik dan echt moet kiezen kies ik voor onzeker zijn we allemaal omdat deze mij heeft geholpen om meer zekerder te worden en daar wil ik andere mensen ook bij helpen. Dus hij is niet het leukste, maar wel voor mij het leerzaamst.

5. Wat zou je willen verbeteren aan je blog?
Soms mijn schrijf-style en de lay-out. 

6. De rest van je leven op hakken of de rest van je leven op uggs?
Dit is wel een erg lastige, ik heb namelijk wat aan mijn voet en kan niet lang op hakken lopen. Toch zou ik liever voor deze optie gaan als voor uggs. Ik vind uggs op zich niet heel erg lelijk, maar toch ook zeker niet heel fantastisch mooi..

7. Welke blog bezoek je het meest?
Ik denk dat dat wel de blog is van Teske de Schepper en de blog van Judith is.

8. Waar zie jij jezelf over 10 jaar? (en dan niet met bloggen)
Geen idee, ik denk aan het werk in een accountants kantoor. Maar dat zie ik dan wel weer, dat duurt nog wel eventjes gelukkig.

9. Hoop je iets te bereiken met je blog of doe je dit alleen voor de fun?
Ja, ik zou het wel leuk vinden als ik er wat mee bereik. Natuurlijk doe ik het ook voor de fun, het moet tenslotte ook nog leuk blijven. Toch?

10. Werk je helemaal alleen aan je blog of helpt er ook wel eens iemand?
Ik werk in princiepe helemaal alleen aan mijn blog. Ik doe de lay-out zelf en de artikels ook. Alleen soms heb ik wel gastbloggers. Telt dit als samen?

11. Wie is je favoriete youtuber?
Dat is denk ik toch ook wel Teske de Schepper. Net als de blog die ik het meest bezoek.


Bron: Google

Hier volgen mijn 11 genomineerde.
1. Muriël
2. Claudia
3. Tessa
4. Ina
5. Beau
6. Maaike
7. Marlot
8. Amber
9. Christine
10. Fabiënne
11. Margot

Aan de genomineerden lees de regels en mijn 11 vragen GOED.

REGELS:
* De persoon die jou genomineerd heeft, link je terug in je bericht/blogpost.
* Onderstaande 11 vragen moet je beantwoorden in je bericht/blogpost.
* Na het beantwoorden van de vragen moet je 11 bloggers nomineren. De genomineerden moeten MINDER dan 200 volgers/followers hebben op Bloglovin'
* Bedenk 11 vragen voor de genomineerden.
* De persoon die jou heeft genomineerd, mag je niet nomineren.
* De mensen die je nomineert, moet je dit laten weten door hen een link naar jouw post te sturen.

Mijn vragen voor jullie:
1. Waar haal je inspiratie vandaan voor jou blog?
2. Hoe ziet jou meest favoriete kledingstuk eruit?
3. Wil jij wat bereiken met je blog of is het voor de fun?
4. Hoe ziet jou favoriete droombaan eruit?
5. Houd jij meer van een lifestyle blog of van fashion en beauty blogs?
6. Hoe zie jij je toekomst (niet op blog gebied maar je echte leven)?
7. Waarom ben jij een blog begonnen?
8. Welk seizoen past bij jou? De lente, zomer, herfst of de winter?
9. Wat voor muziek luister jij het meest?
10. Hoe ziet jou zonnebril eruit?
11. Wat voor muziek vind jij echt verschrikkelijk?

Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoorden! Veel plezier en succes gewenst! 

Bron: Google


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

6 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Wat leuk om te lezen! Ik ben ook gek op dansfilms haha.
    Ik vind het lief dat je me hebt genomineerd! Zodra ik thuis ben van vakantie zal ik er gelijk naar kijken! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Dat is top, laat maar wat weten als je hem gepubliceerd hebt.

      Verwijderen
  2. Heel erg bedankt! Ik zal de vragen combineren met die van andere nominaties die ik ontvangen heb :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje voor de nominatie! Ik ga nog even kijken of ik er iets mee ga doen, want ik ben een beetje druk op dit moment :-)

    BeantwoordenVerwijderen