Film recensie: Step up 5 all in

Wat houdt ik van dans, dus ook in een film. Vandaag dan ook niet anders de film recensie van de film step up 5 all in. Ja, ik heb alle step up 5 films gezien, dus ik moest dan ook wel naar deze film toe. Wil jij mijn reactie horen? Lees dan snel verder!

Bron: Google

Nou allereerst de trailer van step up 5, hierbij stuur ik je even naar de pathe site. Klik hier. Step up 5 all in is de 5e film van de step up reeks. Step up gaat over dansen en daar dan verschillende vormen in.

In het kort in deze nieuwe film van step up komen de personages uit de vorige delen samen om in Las Vegas te dansen. Ze doen mee aan een battle die bepalend kan zijn voor hun dromen en carrières.

Nou ga ik mijn mening geven over de film. In een zin: Wat een geweldige dansfilm, zeker voor mensen die echt van deze passie houden en het gewoon super vinden om naar dans te kijken.

Ik vond alle andere delen van step up al geweldig, dus ik was zeer benieuwd of deze net zo aan mijn eisen voldeed. Nou, ik kan je vertellen JAA! dat deed hij. Tijdens het voorstukje had ik wel even zo iets van, als dit het is dan vind ik het weggegooid geld. Maar al snel veranderde het en werd hij echt WAUW!

Ik zou dan ook zeker deze film dadelijk op dvd willen of ten miste vaker willen kijken. Ik vond hem echt de moeite waard om te zien, ook omdat het zo mooi gespeeld is door de acteurs. Zeer mooi spel hebben ze gedaan. Ik vond het geweldig om te kijken naar hoe hun leven op dat moment in elkaar stak.

Ben jij nieuwsgierig naar deze film, dan heb je misschien nog geluk. Het kan ook zijn dat deze net uit de bioscoop is aangezien hij al bij veel bioscopen uit de afspeellijst is gehaald. Maar niet getreurd ik weet zeker er komt een dvd van.

Ben jij naar step up 5 all in geweest? Of ben jij nog niet geweest? Laat mij weten wat je vond, of waarom je niet ging! 

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥