TAG: School Story Tag

Een tag, ja die vind ik altijd zo leuk! Deze Tag is bedacht door Mascha! Wat is er op dit moment niet beter dan een onderwerp over school? De studies zijn weer volop begonnen... Ben jij benieuwd naar mijn ervaring met de middelbare school, of welke niveau's ik gedaan heb? Lees dan snel verder.

Bron: We heart it (Bewerkt bij mezelf)

Hoe oud ben je en zit je nog op school?
Ik ben op dit moment 18 jaar. Ook zit ik gewoon nog op school, als het goed is mijn laatste jaartje.

Welke niveau(s) heb je gedaan?
We beginnen met de basisschool (dat is geen niveau maar toch).
Daarna heb ik de middelbare school gevolgd op niveau vmbo-tg (mavo theoretisch gemende leerweg).
Nu volg ik het niveau MBO 4+ opleiding Assistent-Accountant.

Vind je school leuk?
Ja, ik vind op dit moment school wel leuk. Dit doordat ik gewoon de vakken volg waar ik later ook echt iets mee wil gaan doen.

Wat vond je het leukste vak op school?
Op de basisschool was dit handvaardigheid, muziek.
Op de middelbare school was dit muziek, tekenen en wiskunde.
Nu is het vooral de boekhoudkundige lessen.

Wat vond je het stomste vak op school?
Gym/Lichamelijke opvoeding, daar had ik een hekel aan! Nu heb ik dat vak gelukkig niet meer.

Hoe laat stond je op om naar school te gaan?
Naar de basisschool om half 8 ongeveer.
Naar de middelbare school om kwart voor 6. Ik moest immers een uur fietsen.
Naar mijn opleiding op dit moment is het erg verschillend vaak om kwart voor 7. (ik moet ongeveer 1,5 uur reizen naar school. De terugweg zelfs vaak meer als 2 uur.

Hoe ga je naar school? Fiets, bus, ect.
Naar de basisschool ging ik lopend. Dat was nog geen 5 minuten lopen.
Naar de middelbare school ging ik op de fiets. Een uurtje fietsen (30 km op een dag: heen en terugweg)
Nu met de bus, trein en dan nog een stukje lopen naar school.

Wat voor schooltas gebruik je?
Op dit moment gebruik ik een tas van de schoenenreus en een duurdere tas van het merk AxelDavid vintage

Bron: Google

Welke beautyproducten zitten altijd in jouw schooltas?
Eigenlijk alleen lippenstift. De rest past gewoon niet meer in mijn tas.. Oh dat is wel echt erg eigenlijk.

Wat voor agenda had je vroeger?
Op de middelbare school wel echt dure agenda's.
Nu gewoon een agenda van de Hema of Action, zoveel schrijf ik er toch niet meer in.

Wat ben je geworden nadat je school hebt afgemaakt?
Als het goed is ben ik dadelijk na dit schooljaar een Assistent-Accountant.


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

4 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥