The voice of Holland

Vandaag ga ik het hebben over TVOH. Nou, ik heb 2 favoriete en deze ga ik aan jullie vertellen. Verder wil ik natuurlijk ook vragen welke favorieten jullie hebben. En gewoon nog wat leuke dingetjes over TVOH vertellen. Lees jij verder?

 
Bron: Google




Er zijn nu 3 afleveringen geweest van the blind auditions. Tijdens deze 3 afleveringen heb ik al 2 favoriete opgedaan die van mij al door zouden mogen naar de live shows!

Dit zijn:

* Eva Treurniet
 
Bron: Google

Eva Treurniet is een meid van 21 jaar. Ze komt uit Geldrop (Noord-Brabant bij Eindhoven). Eva is geen onbekende bij talentenjachten. Ze heeft samen met haar vriendin (buurmeisje) in 2009 mee gedaan aan X-Factor als duo Whatever. Hier zijn ze toen tot de halve finale gekomen. Ook zit Eva nog gewoon op school en volgt ze de opleiding tot dierenassistente. Naast naar school gaan en zingen werkt ze ook nog in een ijssalon.  

Ze zal gaan strijden in Team Ilse DeLange

Eva Treurniet - Clarity (Blind auditions song)

en mijn 2e favoriet is

* O'G3ne
 
Bron: Google

O'G3ne bestaat uit de 3 zussen Lisa (20 jaar), Amy en Shelley (beide 18 jaar) die in 2007 Nederland vertegenwoordigde bij het Junior Eurovisiesongfestival. De meiden willen nu ze een aantal jaar ouder zijn meer de volwassen kant op met hun muziek.

Zij zullen gaan strijden in Team Marco Borsato.

O'G3ne - Emotions (Blind auditions song)
 

Dit zijn dus mijn 2 favorieten! Wie weet komen er nog andere bij tijdens de volgende blind auditions die nog gaan komen. 

Ik ben zeer benieuwd naar deze 2 in de battle, hopelijk komen ze in de live shows te staan! Ik gun hun echt een cariƫre in de muziekwereld.

Kijken jullie TVOH? Wie is jullie favoriet? Of ben je jou favoriet nog niet tegen gekomen?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥