Ask me anything #5

Bron: Bij mezelf

Ik wil al jullie vragen beantwoorden, mits ze een beetje normaal zijn natuurlijk. Ik wil dit eigenlijk gewoon on a regular base, dus om de zoveel tijd gaan doen. Mits dit jullie leuk lijkt en jullie genoeg vragen hebben. Ik heb nog altijd geen allround beautyblog en het liefst noem ik mijn blog gewoon een persoonlijke blog, waar veel beauty en fashion in voorkomt, omdat dat nou eenmaal twee grote interesses van mij zijn. Ik wil het persoonlijke stukje echt houden en koesteren op mijn blog, omdat ik dat bij andere blogs ontzettend leuk vind en ik het stiekem misschien ook wel gewoon leuk vind om stukjes uit mijn leven met jullie te delen.


Maar hey, ik heb hier wel vragen voor nodig. Dit is dus opnieuw een oproepje voor persoonlijke vragen, over de meest uiteenlopende dingen. Het liefst dus geen beauty gerelateerde vragen, maar echt over mij en mijn leven. Toch mag je natuurlijk wel eens een vraag erbij zetten over beauty en fashion, maar deze zullen dan misschien in een andere blogpost behandeld gaan worden. Hopelijk vinden jullie dit dan ook leuk, zo ja, laat dit dan meteen even in een reactie achter, maak ik daar ook een aparte blogpost van om vragen over beauty en fashion te stellen.

Bron: We heart it

Vraag alles wat je wilt en je merkt zelf wel of ik de vraag wil beantwoorden of niet. Ik zal de meeste vragen beantwoorden, mits het er rond de 100 worden. Als dat zo zou zijn, doe ik het in meerdere blogposten over een aantal weken. Ik vind dit leuk! Zo leren jullie mij nog een beetje beter kennen, voor hoe ver dat kan via internet dan. Ik hoop dat jullie dit ook een tof idee vinden.

Dus eh, kom maar op met die vragen! Vertel mij ook meteen of je dit een leuk idee vind voor in de toekomst en of je een extra onderwerp hierover wil alleen die dan over beauty en fashion! Alvast bedankt!


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥