Birthday wishlist



 Bron: Jasmine

Eind december om precies te zijn 30 december is alweer mijn 19e verjaardag. Wat gaat de tijd toch snel. Vandaar dan ook een birthday wishlist. Je krijgt vandaag te zien wat ik graag zou hebben, of zelf ga kopen van mijn verjaardagsgeld. Benieuwd geworden? Neem snel een kijkje.










 Bron: Bol.com

Wat ik zo graag zou willen hebben is seizoen 8 en 9 van Flikken Maastricht op dvd krijgen! Want ja, je raad het al ik ben nog altijd mega fan van Flikken Maastricht.


 Bron: Eleanor

Ik zou ook graag Babylips krijgen. Ik ben namelijk zeer benieuwd naar de kleuren uit de Babylips collectie. Helaas heb ik ze nog altijd niet kunnen kopen, dus misschien wel een leuke voor mijn verjaardag.

Maybelline Babylips Electro zijn te koop bij Kruidvat, Etos en DA drogist voor €3,99.


 
Bron: Diede

Het volgende wat ik graag zou willen hebben is het blush palette van de H&M. Het palette heeft drie verschillende tinten erin zitten die mij erg aanspreken.
H&M Make Me Blush palette is hier online te koop en bij de H&M filialen met een beauty-afdeling voor €3,99.



nieuwe camera zou ik erg leuk vinden, niet dat de mijne nu niet goed is. Maar mijn geheugenkaart is vol en ik zou toch liever een camera hebben zoals een Canon. Ik weet alleen zeker dat ik deze niet zal krijgen. Camera's zijn nu eenmaal zo duur...



Wat ik ook niet zal krijgen, maar ik wel graag zou willen krijgen is een E-reader. Waarom ik deze graag wil hebben is omdat ik eigenlijk super graag lees, maar als ik steeds een boek mee zou moeten nemen heb ik er geen zin in. Ook heb ik geen abonnement bij de bibliotheek en kan daar dus ook geen boeken huren.


Voor de rest wil ik nog graag de Shimmer Waves Blush van The Body Shop hebben, die vind ik namelijk echt prachtig.

The body shop Shimmer Waves Blush kost €23,00. 


En als allerlaatste weet ik ook wel dat ik deze waarschijnlijk niet zal krijgen maar dat is een Michael Kors horloge in een rose kleur. Ik vind deze kleur zo gaaf en de Michael Kors horloges vind ik zo mooi, ze zijn alleen toch best wel prijzig voor mij als studentje. 

 Wat is jou favoriete birthday wishlist? Of waar wil jij jezelf zo mee verwennen?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

2 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥