My lovely week #2 - Werken en moe zijn

Wat heb ik deze week weer meegemaakt? Het was vooral druk en veel moe zijn, wil jij weten hoe dat komt? Dit wil ik jullie allemaal vertellen in mijn standaard rubriek ''My lovely week'', dus ben jij erg benieuwd naar wat ik meemaak? Lees dan vooral snel verder.




Gezien
Nou, deze week heb ik eigenlijk weeral vooral veel naar RTL 4 en RTL 5 gekeken qua televisie. Denk hierbij aan programma's als ''Goede Tijden Slechte tijden'' en ''Roy Donders'' en ''The voice of Holland''. Ja, deze volg ik nu eenmaal zoveel mogelijk. Eigenlijk heb ik deze week door alle drukte (jawel hoor, alweer...) niet echt naar YouTube filmpjes of films gekeken. Erg jammer, maar komt zeker wel weer terug als het rustiger wordt (jaaaa, deze week hoef ik maar 8 uurtjes te werken) tegenover die volle 35 van afgelopen week.

Gelezen
Ik heb een aantal leuke blogartikels gelezen, zoals het artikel ''Nieuwe producten Essence en Catrice voorjaar 15'' van Vera. Ook vond ik een leuk artikel over bloggen bij Vanessa.. Het artikel heet ''3 dingen die ik leuk vind aan een blog''. Verder vond ik nog een leuke review van Lucinda, dit artikel heet ''Rimmel - Starry Eyed - Lasting Finish Lipstick''. Door deze review ben ik erg benieuwd geraakt naar deze Rimmel Lipstick.

Gehoord
Over het algemeen heb ik veel liedjes geluisterd. Van top 40 naar de jaren 60 en 70... Het waren vooral liedjes One Direction tot The Cats van vroeger. Van One Direction kan ik maar geen genoeg krijgen. Eigenlijk ben ik gewoon een soort fan, want ja ik ben ook naar hun concert geweest afgelopen juni in de Amsterdam Arena en kan er nog altijd geen genoeg van krijgen. Liefst luister ik het de hele dag door. Ook heb ik door ''The Voice of Holland'' er een aantal favorieten bij. Daar heb ik ook veel naar geluisterd O'G3NE, Sjors en Guus van mij mogen een van deze 3 finalisten dan ook winnen. 


De beluisterden liedjes die voorbij kwamen waren:

O'G3NE - Buttons


One Direction - Once in a lifetime


Mr. Probz - Nothing really matters

Natuurlijk waren het er nog wel een aantal meer, maar dan wordt het wel een erg lang artikel. 

Gedaan
Op zich heb ik alleen maar 6 dagen gewerkt en als ik dan thuis was, rusten... Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag werken, wat put dat iemand uit. Ik was zo moe zaterdag middag toen ik klaar was.. Helaas had ik al afgesproken dat ik met mijn ouders mee zou gaan naar de Tribute To The Cats Band in Eerde (Brabant). Het kaartje was al geregeld, afzeggen was dus niet echt mogelijk. Ik lag pas erg laat in bed, maar dat had ik de zondag erna geweten hoor.. Vandaar deze blogpost ook pas op een woensdag.   



Gegeten
Het eten van deze week bestond vooral uit aardappeltjes en een stukje vlees en groente, heel erg gewoon bij ons. Een dag lekker wat frietjes met een snack, een dagje gewoon maar boterhammen. Het was immers zo druk die dag dat niemand tijd en zin had om te koken. Dat mag ook wel een keertje toch? Gewoon lekker eten dus in mijn ogen. 

Gedronken
Ik heb eigenlijk best veel ranja gedronken, ik neem dit namelijk het liefste mee als ik op een ander moet eten. Nu dus op het werk.. Thuis wel eens fris en net als zaterdagavond heb ik doorgebracht op Radler, want man man dat vind ik toch echt wel erg lekker.  

Gedacht
Veel nagedacht mijn verjaardag die eraan gaat komen. Over dingen die er thuis en in de familie spelen (minder leuke dingen qua ziekte's) De kerst en oud op nieuw, want ja wat gaat het jaar toch snel..

Gelukkig
Ik voelde mezelf deze week eigenlijk best wel gelukkig, toch af en toe wel een klein momentje niet. Toch mag ik over het algemeen niet klagen door bepaalde dingen en stond er min of meer een groot deel van de week een glimlach op mijn gezicht. Net als gelukkig de week hiervoor.  


Gemist 
Bepaalde vriendinnen die ik langere tijd niet heb gezien, ja dat doet toch wat met je. We hebben het allemaal druk, dat is ook vooral te merken nu we ouder worden. Dus, snel maar weer eens wat datums aan elkaar doorgeven zodat we makkelijker een keertje kunnen afspreken om wat leuks te gaan doen. 

Geƫrgerd
Het harde werken, maar toch eigenlijk nog niet betaald hebt gekregen. Ik weet dat dit op het einde van de maand gebeurd, maar als het nou eens vaker was.. Zo weet je een beetje waarvoor je het doet en dat miste ik nu wel een klein beetje.  


Gewenst
Ik heb een leuke kerst en oud op nieuw gewenst, want daar verheug ik me zo op. Ook hoop ik dat mijn verjaardag leuk verloopt en hetzelfde geld voor mijn mama's haar verjaardag. 

Gekocht
Deze week heb ik niet echt iets gekocht als een lunch voor de middagpauze op het werk. Toch wil ik volgende week weer gaan kijken of ik een klein cadeautje kan gaan halen voor mijn zusjes met kerstmis.

Wat een lang artikel... Heb jij nog leuke favoriete deze week?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥