Plannen & voornemens voor 2015

Over een aantal weken, ongeveer 2,5 is het alweer 2015. Wat gaat het toch snel! Vandaag ga ik mijn plannen en voornemens voor 2015 met jullie doornemen. Benieuwd? Lees snel verder dan.

Concerten
Als het kan zou ik zo graag plannen maken om naar bepaalde concerten te gaan, volgens mij gaat het bij sommige concerten alleen al niet meer gebeuren omdat ze uitverkocht zijn. Denk aan Katy Perry, The Script ect ect.

School
Natuurlijk heb ik er plannen voor, ik zit namelijk in mijn laatste jaar van mijn opleiding. Het grootste plan is dan ook om mijn diploma dit jaar te halen!


Vrienden
Ik zou graag meer tijd door willen brengen met mijn vrienden/vriendinnen. Dit heb ik afgelopen jaar wat minder kunnen doen, hier wil ik dan ook zeker een voornemen van maken. 

Gezondheid
Qua gezondheid wil ik voornemen dat het wat beter gaat met mijn enkel komend jaar. Dit was afgelopen jaar een heel stuk minder (wat verwacht je dan ook na 2,5 jaar) Heb je vragen hierover, je kunt mij altijd mailen met wat er aan de hand is/was. Natuurlijk hoop ik ook verder gewoon gezond te blijven.


Dit waren voor nu mijn plannen en voornemens, waarschijnlijk wordt het in de loop naar 2015 toch nog een beetje anders. Wie weet deel ik dit ook nog wel!    

Welke plannen en voornemens heb jij al gemaakt voor 2015?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

8 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Mooie voornemens! Krijg meteen inspiratie voor een eigen artikel haha. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede voornemens! Ik moet ze ook gauw eens voor mezelf gaan opschrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is heel slim inderdaad. Niet dat ik me er elk jaar aan alle kan houden, maar toch.

      Verwijderen
  3. Prachtige voornemens zeg: ik hoop dat je ook je diploma in da pocket krijgt dit jaar, dat is altijd wel een hele opluchting :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voornemens! Dat diploma ga je zeker halen en als cadeau trakteer je jezelf dan op een concert samen met vriendinnen. Is dat niet mooi gecombineerd? Dat zou helemaal geweldig zijn, hihi <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat is wel erg leuk gecombineerd alleen dan nu nog dat diploma. Daar had ik nog niet aan gedacht, goede tip! <3

      Verwijderen