Review PS I Love Matte Long Last Lipsticks

Afgelopen dinsdag was in in Eindhoven bij de Primark. Zelf had ik niks nodig, maar toch bleef er iets aan mijn handen plakken namelijk de ''PS I Love Matte Long Last Lipsticks''! Ben jij benieuwd naar wat ik er van vind? Lees dan snel verder.

 
Bron: Lin


Verpakking
Wat was ik verbaast over de verpakking, of te wel de huls van de lipstick. Ik vond hem wel gaaf met dat goud kleurtje!

 
Bron: Lin

De kleur
De kleuren spraken me erg aan, ik heb al veel van deze kleurtjes omdat ik ze zo gaaf vind staan. Een licht roze en een wat donkerdere roze kleur.

 
Bron: Bij mezelf (Beetje onduidelijk)

Als je ze op je huid smeert zoals de swatches hierboven lijkt het best mooi uit te zien. Er zit wel een klein min puntje aan, dit zijn vier lagen over elkaar heen.. En de lipsticks smeren maar redelijk over je lippen, niet erg soepel als je het mij vraagt.

 Bron: Bij mezelf

Op de lippen
Op de lippen voelt het op zich niet verkeert aan, maar het lijkt net of je allemaal velletjes op je lippen hebt. Dit is echter niet mooi. De kleur zelf is wel mooi op de lippen, maar het zit niet fijn als je een paar keer je lippen over elkaar hebt gedaan lijken er zelfs lege stukjes tevoorschijn te komen met nog meer lijkende velletjes op je lippen, not done... 

Long Last
Nou, ik vind de lipsticks echt niet long last. De lipstick bleef namelijk nog geen uur op mijn lippen zitten zonder moeten bij stiften. Ik had niet eens gedronken... Erg jammer.

Mening over de koop
Ik vind de lipsticks qua kleur en verpakking erg mooi, maar niet voor op je lippen! Het is zeker een miskoop geweest al waren ze niet erg duur. Ik houdt het bij Essence en Catrice als het gaat om budgetlipsticks die niet echt velletjes laten zien als je ze draagt op je lippen.

Te koop bij
Primark voor € 2,- per stuk.


Zou jij deze PS I Love Matte Long Last Lipsticks kopen? Of houd je het liever bij een ander merk lipstick?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

2 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Jammer, ze hadden zó mooi kunnen zijn.. de verpakking is echt prachtig voor een budget lipstick.

    BeantwoordenVerwijderen