Birthday presents!

Vandaag een beetje een late birthday presents blogpost! Gewoon omdat het leuk is om te delen en er veel beauty producten in voor komen, waar ik toch best wel benieuwd naar ben. Jullie ook? Lees dan snel verder.




Wat heb ik allemaal gekregen afgelopen 30 december? Nou dat ga ik hieronder eens even duidelijk laten zien.


Als eerste heb ik deze Essence, how to make smokey eyes make-up box gekregen van mijn allerliefste zusjes! Wat ben ik hier blij mee. Ik ga deze nog een keer reviewen.

Bron: Beautiful with brains

Ook heb ik nog dit leuke nagellak potje gekregen. De naam van het potje is Essence, colour & go 140 go bold! Zeer mooi goud kleurig lakje. Ik ben zeer blij met nagellak, ik heb namelijk eindelijk nagels. Ik ben zo ver en zo lang het me lukt (hopelijk voor altijd) gestopt met nagelbijten. De lakjes komen dus zeker van pas!

Bron:cosmix stores

Ook dit lakje zat bij mijn cadeautjes! Zeker leuk ik houdt namelijk zo erg van glitters. Essence, effect nail polish 03 glitz & glam past dan ook zeker erg bij mij. Zo blij mee. 

Bron: kosmetik 4 less

Wat ik erg leuk vindt aan verjaardagen is cadeaukaarten. Zo kan je zelf nog iets leuks bijhalen en heeft de koper er geen last van of het er echt druk mee. Zo'n Etos cadeaukaart is helemaal handig als je van beauty producten houd! Zeker snel een keer iets leuks voor gaan halen. Dat deel ik dan ook wel met jullie.  

Bron: anne-greatestlife.blogspot.comAnne

Van mijn allerliefste vriendje kreeg ik deze lekkere parfum. Wat ben ik blij met hem joh, zo lekker. Bruno Banani, eau de toilette natural spray. Hier ga ik zeker nog een keer een review over schrijven. 

Bron: parfumglamour




Dit waren natuurlijk niet al mijn cadeautjes! Ik heb nog een mooie gouden glitter clutch gekregen (kon zo snel geen foto vinden of van maken), deze krijgen jullie nog tegoed. Ook heb ik veel geld en chocolade gekregen. Lekker en handig dus!



Vindt jij verjaardagscadeautjes leuk? Wat vindt jij het leukste verjaardagscadeautje dat je ooit gekregen hebt? 



Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥