Dyslectie

Dyslectie is een veel voorkomend lees/schrijf probleem. Dit probleem heb ik zelf ook, hierdoor maak ik ook wel eens spellingfouten of weet ik niet meer wat er bovenaan het verhaal verteld is. Vandaag ga ik hier meer over vertellen en mijn belevingen met Dyslectie op een rijtje zetten.

Bron: Gopixpic




Zoals ik hierboven al vertelde is Dyslectie een veel voorkomend lees/schrijf probleem. Dit probleem wordt vanaf dat je in de buik zit al ontwikkeld. Je kunt er wel beter in worden, maar zult het nooit kwijt raken.

Zelf heb ik hier erg veel last van met spellen. Ook op mijn blog kun je regelmatig foutjes vinden ondanks dat ik een spellingcorrector gebruik. Deze geeft helaas de zins opbouw en niet altijd de goede spelling aan qua d/t of wanneer het dt moet zijn.

Het is erg lastig om hiermee in mijn ogen te schrijven. Maar juist ik wil schrijven, wat maakt het dan uit als je soms eens een foutje maakt. Het kan wel volgens sommige bloggers erg onprofessioneel overkomen, maar het hoort nou eenmaal bij mij. Maar dan wil ik wel even duidelijk hebben dat wij als mensen met Dyslectie niet dom zijn!

Bron: Bloggen


Het is dus alleen maar fijn voor mij als je deze foutjes meld, zodat ik ervan kan leren. Je mag mij altijd helpen, dat vindt ik fijn. 

Dit was eigenlijk een soort van frustratie die ik had en even wilde delen. Ik weet namelijk zeker dat er meer bloggers/lezers er last van zullen hebben of het hun juist tegenhoud om een blog te beginnen. Als jij dit hebt en het houdt jou tegen om een blog te starten, ik zeg GEWOON STARTEN. Die foutjes die je maakt, dat is niet zo'n groot probleem hoor.

Heb jij Dyslectie? Wat doe jij eraan? Heb jij een blog? Laat je reactie achter op deze blogpost ik ben erg benieuwd.


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥