Review: Essense 140 go bold & 03 glitz & glam

Vandaag op mijn blog, een hele leuke review. Deze twee nagellakjes heb ik gekregen voor mijn verjaardag ongeveer een maandje geleden. Het leek me leuk om hier een review over te schrijven. Het zijn budget nagellakjes en ja, wat vindt ik nu van de kwaliteit? Lees snel verder.

Prinerest


Bron: Vera Camilla





















Bron: kosmetik 4 less

 Essence, effect nail polish 03 glitz & glam
Als eerste ik ben helemaal gek op glitters, dus ik hoopte dan ook dat deze nagellak net die ene finish gaf wat ik anders miste. Nou wat denk je? In een woord wauw! Gewoon weg fantastisch voor het geld wat je er voor betaalt. Je moet wel een hele lichte nagellak onder de 03 glitz & glam op doen, anders vind ik het persoonlijk niet erg mooi. Het is een mooi effect, laat ik het daar op houden. Ik vindt zelf de omhulsel of te wel het potje erg naturel, dit had net een tikkeltje extra gemogen van mijn part, maar dit is en blijft nog altijd een leuk omhulsel. Wel ben ik nog altijd erg blij dat je de nagellak er doorheen kunt zien. 

Kopen kan bij Kruidvat & Trekpleister voor € 1,99 per stuk

Bron: cosmix stores

 Essense, colour & go 140 go bold!
 Ik houd erg van de tinten die naar een bruin/goud kleurtje neigen. Daarom was ik ook erg blij met deze nagellak. Over het algemeen vind ik de nagellakjes van Essence erg mooi en fijn. Nu even kijken wat ik van deze vond was de volgende stap. In een woord ik was weer verbijsterd toen ik zag hoe deze nagellak dekte. Je hoefde in principe maar 2 laagjes te doen en hij was verbijsterend mooi. Bleef even al ook erg mooi zitten. Zeer te vrede dus! 

 Kopen kan bij Kruidvat & Trekpleister voor € 1,69 per stuk: Klik hier


Heb jij een van deze twee nagellakjes? Zou jij ze willen proberen of zeg je nee laat maar!?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥