Spam je blog #3

Ja, jullie weten zelf ook dat spammen of linkjes achter laten terwijl het niet de bedoeling is, niet kan! Natuurlijk moeten hier uitzonderingen voor gemaakt worden. Dus vandaag staat het op mijn blog in het teken van ''Spam je blog!'' Dus ben jij op zoek naar een nieuwe blog of plek om jouw eigen blog te delen? Drop ze dan vooral hier!

Bron: Bij mezelf

Zelf vindt ik het super leuk om nieuwe blogs te leren kennen. Hier heb ik dan ook een heel Excel bestand van met allemaal blogs. Vanaf nu wil ik op mijn blog ook elke maand / misschien om de maand een spam je blog momentje organiseren.

Dus, ken jij of heb jij een blog die misschien een kans verdient om in het zonnetje gezet te worden? Dan is dit zeker de kans om hem voor te stellen!

Wat moet je doen?
* Laat hieronder een reactie achter. Hierin vertel je waar de blog over gaat en eventueel waarom de blog zo speciaal is! Zorg dat het aantrekkelijk is, dan klikken mensen sneller.
* Zelf zou ik het erg leuk vinden als je mijn blog zou volgen of mijzelf via de onderstaande social media! Bloglovin', Facebook, Instagram & Twitter



So wat is jouw favoriete blog op dit moment?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

6 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Mijn blog is www.jacquelinejacobs.nl en hij is het lezen waard als je interesses hebt voor hardlopen, voeding en reizen. 3 van mijn hobbies! Ik probeer veel informatieve teksten te schrijven en persoonlijke updates te geven. Zodat mensen hopelijk ook weer met een stukje kennis weggaan. Het is ook mijn stok achter de deur voor mijn "reis" naar de halve marathon in oktober dit jaar. Die ik eigenlijk toch echt wel onder de twee uur wil lopen.

    Voor zover ik weet volgede ik je al op alle kanalen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi!

    Wat leuk dat we mogen spammen!:)

    Ik ben Pauline en ik blog op http://fairygodmotherr.blogspot.be . Het is een personal lifestyleblog waar ik artikels post over beauty, fashion, reizen en natuurlijk ook persoonlijke dingetjes. Tot snel?

    Xoxo
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je jouw blog deelt. Nu heb ik weer een leuke blog leren kennen.

      Verwijderen
  3. Leuk idee, je blog spammen! Mijn blog is http://minaleme.blogspot.be/ en het gaat over fashion. Elke week post ik een nieuwe outfit. Mijn blog is bijzonder omdat... tja, eigenlijk omdat ik een hele 'rare' stijl heb. Dus ja, hopelijk tot snel! :)

    X Minale

    BeantwoordenVerwijderen