My lovely week #5 - Stage, verdriet, geen blogtijd

Wat heb ik deze afgelopen weken allemaal mee gemaakt? Het was vooral stage, werk en verdriet. Wil jij weten hoe dat komt? Dit wil ik jullie allemaal vertellen in mijn standaard rubriek ''My lovely week'', dus ben jij erg benieuwd naar wat ik meemaak? Lees dan vooral snel verder.




Gezien
Wat heb ik de afgelopen weken gekeken? Nou dat is behoorlijk weinig. Van het nieuwe seizoen Ex On The Beach tot het oude vertrouwde GTST, toch kwam er ook Bloed Zweet en Tranen in voor en wat programma's die te maken hebben met de carnaval. Denk aan het LVK op L1 (de finale) ect. Echte YouTube filmpjes heb ik niet echt gekeken, daar had ik het dan weer net een tikkeltje te druk voor.

Gelezen
Ik heb veel studieboeken gelezen, ik had in deze weken nog een dag zitten waarop ik 3 tentamens moest maken. Bah bah.. Verder heb ik veel puzzelboekjes en nieuwssites gelezen. Ja, even interessant doen met het nieuws. Ow ja, en veel blogs als afleiding, want dat had ik wel even nodig.

Gehoord
Veel verschillende muzieksoorten. Van carnavalsmuziek tot top 40 hits en weer naar countrymuziek. Het kon niet gekker. Vandaag laat ik een paar nummer horen wat ik grijs draai op dit moment.

Timmy Trumpet - Freaks

O'G3NE - Un break my heart

Teske de Schepper - Rewritten

Natuurlijk waren het er nog wel een aantal meer, maar dan wordt het wel een erg lang artikel. 


Gedaan
Van school tot aan carnaval, van op stap gaan tot shoppen. Zoveel leuke dingen, maar ook wat minder leuke dingen zoals werk. Niet dat ik het niet echt leuk vind, maar is toch altijd even anders als shoppen. Al met al genoeg gedaan, dat zeker. 


Gegeten
Verschillende dingen. Van friet tot aardappels, van pizza tot stamp. Dus gevarieerd, gezond en slecht kun je het ook wel noemen. Het is gewoon best lekker, al ben ik een wel heel slechte eter..

Gedronken
Veel frisdrank, ik weet dat het niet goed is. Soms is het gewoon zo lekker en kan ik het niet weerstaan. Toch heb ik dit gecompenseerd met thee en ranja. Toch nog een beetje goed dan.


Gedacht
Of ik mijn punten voor school omhoog heb kunnen halen en uiteindelijk theoretisch geslaagd zou zijn, dit is echter nog net niet helemaal het geval (op 2 toetsen na) de rest heb ik wel gehaald van de 6! WHOEHOEW. Ook heb ik nagedacht over de relatie die ik had en helaas verbroken is.. Wat zit ik hier mee.. Maar, blijf dromen dat is wat ik iedereen mee wil geven.


Gelukkig
Ik ben gelukkig dat ik zoveel vriendinnen heb die mij willen en kunnen steunen in moeilijke tijden, dit geld ook voor mijn familie. Ik ben dankbaar dat ik hun heb.


Gemist 
Op zich gaat het wel redelijk en heb ik niet veel gemist, maar dan zou ik toch mijn ex-vriend aangeven op dit moment.


Geërgerd
Het leren en het harde werken. Het uitmaken van de relatie door mijn ex-vriend.

Gewenst
Ik wenste dat ik mijn tentamens die ik nu nog moet maken haal en dat ik erachter ga komen waarom het nu echt uit is gegaan tussen mij en mijn ex-vriend.


Gekocht
Te veel om op te noemen. Ik probeer als ik hier tijd voor heb zoveel mogelijk te gaan reviewen voor mijn blog! Dit is op het moment een beetje lastig door tijdgebrek en met mezelf in de knoop te zitten.

Wat een lang artikel... Heb jij nog leuke favoriete deze week?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

6 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Gaat het? Ik lees "verdriet", "verbroken relaties", "tentamens". Het lijkt me een harde noot om te kraken nu. En toch is je blogpost 'leuk' om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je lieve reactie! Dit is ook inderdaad een harde noot, zo iets tegelijk wil je niet. Het is helaas niet anders.

      Verwijderen