Review: Max & More Lipsticks

Vandaag heb ik een Max & More lipstick review voor jullie. Hiervoor heb ik twee lipsticks getest de ''Vamp Red'' en ''Silky Nude'' welke ik in Nederland bij de Action heb gekocht en een erg budget proof product is. Ben jij nieuwsgierig naar mijn mening van deze lipsticks? Lees dan snel verder.




Uitstraling Max & More Lipsticks
De lipsticks zelf vind ik er erg leuk uitzien voor het budget bedrag wat je er voor betaald. Gewoon lekker makkelijk eigenlijk. Wat ooit wel eens leuk staat, ten minste dat vind ik.

De kleur van de Max & More Lipsticks
Over de kleur van de lipstick ''Vamp Red'' ben ik zeer te spreken. WAUW, gewoon weg een geweldig mooie donkererode kleur met een bruine ondertoon voor op je lippen. Het pigment is erg goed.

Vamp Red

Over de kleur van ''Silky Nude'' ben ik minder tevreden. Het is een huidskleurige kleur met beige en bruine ondertonen. Hij is naar mijn mening wel mooi en echt nude, maar te licht voor op mijn lippen. Dit vind ik erg jammer, maar wie weet staat hij jou beter als mij.

Silky Nude

De kwaliteit van de Max & More lipsticks
Qua kwaliteit ben ik erg enthousiast. Hij blijft voor het bedrag wat je ervoor betaald erg goed en netjes zitten. Natuurlijk niet zo lang als je hebt bij wat duurdere merken, wat overigens ook niet altijd klopt. Bij de ''Vamp Red'' zijn velletjes minder zichtbaar als bij de ''Silky Nude'' dat is dan wel een nadeel van de lichtere lipsticks, maar dat valt al met al ook wel mee. Zelf vind ik de lipstick ook fijn zitten op je lippen, het droogt niet uit en geeft ook geen overdreven plak gevoel. Het brengt makkelijk aan en dat is ook wel erg fijn bij lipsticks.

Over het algemeen ben ik dus zeer te spreken over beide kwaliteiten van de lipsticks, alleen vind ik de kleur van de ''Silky Nude'' tegenvallen op mijn lippen. Dit kan natuurlijk ook pure aan de smaak van mij als persoon liggen.



De lipsticks zijn in een verpakking van 2 te koop bij Action voor een bedrag van € 0,89.

Overigens wil ik erbij vermelden dat ik twee verpakkingen heb gekocht en hiervan uit elke verpakking een lipstick heb gekozen om te reviewen. Ze zitten dus niet bij elkaar in de verpakking.

Wat vind jij van de Max & More lipsticks? Zou jij ze kopen of laten liggen?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

2 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥