My lovely week #6 - Gezelligheid, ziek zijn & gekke tijden


Wat heb ik deze afgelopen weken allemaal mee gemaakt? Het was vooral gezelligheid met vriendinnen, stage en ziek zijn.. Wil jij weten hoe dat komt? Dit wil ik jullie allemaal vertellen in mijn standaard rubriek ''My lovely week'', dus ben jij erg benieuwd naar wat ik meemaak? Lees dan vooral snel verder.




Gezien
Wat heb ik de afgelopen weken gekeken? Nou dat is weer niet bepaald veel.. Van So You Think You Can Dance tot de afleveringen van Ex On The Beach en weer tot het oude vertrouwde GTST. Ook heb ik veel al naar het nieuws gekeken, wegens de vliegramp, hoe raad je het (weer zo dicht bij).. Ook al ken je de persoon alleen van zien op de middelbare school waar je gezeten hebt, het doet wat met je.. Ik denk doordat je het in je eigen dorp (nu is het de gemeente plaats waar mijn dorp onder valt, welke getroffen is) al van dichtbij mee gemaakt hebt.. Het was dus op de voet volgen, al dat trieste nieuws. 

Gelezen
Ik heb veel blogs gelezen. Ik ben er de laatste weken zo verslaafd aan geraakt.. Voorheen deed ik het al regelmatig, maar nu gewoon echt niet normaal veel.. Het is en blijft wel leuk hoor, begrijp me niet verkeerd. Ik ben het alleen niet zo van mezelf gewend. Ook ben ik weer hard aan het leren geslagen voor hopelijk mijn laatste tentamens van deze opleiding! Wish me luck..

Gehoord
Veel verschillende muzieksoorten. Van jaren 60 muziek naar countrymuziek en van countrymuziek weer naar de allergrootste hits van nu. Het kon niet gekker. Vandaag laat ik een paar nummer horen wat ik grijs draai op dit moment.

Rihanna - FourFiveSeconds

Venice - Stuck in the middle with you

OMI - Cheerleader


Natuurlijk waren het er nog wel een aantal meer, maar dan wordt het wel een erg lang artikel. even een Oh My God.. Ik ga trouwens Venice live zien 15 april, hoe gaaf een droom die uitkomt!

Gedaan
Van stage tot aan een dagje Volendam en Amsterdam. Ook ben ik nog een gezellig dagje naar vriendinnetjes geweest en zij weer bij mij! Wat was dat weer leuk, zo oud en vertrouwd kletsen over de gekste meiden praat. Wauw, love it.


Gegeten
Verschillende dingen. Van friet tot aardappels, van pizza tot nasi. Dus gevarieerd, gezond en slecht kun je het ook wel noemen. Het is gewoon best lekker, al ben ik een wel heel slechte eter.. Ik lust niet erg veel, erg slechte gewoonte, ik weet het.


Gedronken
Veel thee en melk, ja gezond! Dat mag ook wel een keertje, alleen ik zal eerlijk toegeven toch ook echt wel frisdrank en alcohol. Je leeft maar een keer, dus ik zeg altijd maar zo geniet ervan zolang het kan. 

Gedacht
Of het de laatste tijd niet wat beter kan gaan. Het zit nog steeds allemaal een beetje tegen.. Ik voel me nog niet helemaal de oude, ik ben ziek geweest. Ondanks dat toch veel stage gelopen en ja.. Bepaalde gedachtes staan nog niet helemaal op een rijtje. Dit moet ik even proberen voor elkaar te krijgen, maar dat gaat vast ook wel weer lukken. Altijd positief blijven denk ik dan maar.

Gelukkig
Ik ben gelukkig dat ik zoveel vriendinnen heb die mij willen en kunnen steunen wanneer dit nodig is, dit geld ook voor mijn familie. Ik ben dankbaar dat ik hun heb. Deze mensen zijn het allerbelangrijkste in mijn leven. Daar word ik gelukkig van.


Gemist 
De leuke gekke momentjes die ik met mijn zusjes heb normaal gesproken. Ik heb het ooit iets te druk waardoor de leukere momenten snel veranderen in het bijna niet zien..


Geƫrgerd
Het ziek zijn. Wat HAAT ik dat.. Het maakt me gewoon gek op zo'n momenten hoor. Ik ren het liefst rondjes omdat ik te veel energie heb, dan dat ik gewoon helemaal niets kan als hangen of liggen slapen op een bed of bank.

Gewenst
Ik heb mezelf iets gewenst, dat ik nu moest doen wat ik wilde doen. Zo heb ik ook gewenst dat ik samen met mijn mama een keer naar Venice ga en ja je las het net al.. IK GA ER HEEN! YEAHH.


Gekocht
Eigenlijk niet zo heel veel, een paar leuke oorbellen en een jurkje. Ja, je moet iets als je naar Volendam en Amsterdam gaat toch? Ik kon het in ieder geval niet laten om met legen handen thuis aan te komen. 

Wat een lang artikel... Heb jij nog leuke favoriete deze weken?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥