Oranje Armband Pearls & Shiny Oranje Oorbellen


Ik heb afgelopen woensdag een leuk pakketje ontvangen van HupHollandHip. In dit pakketje zat een Oranje Armband Pearls en Shiny Oranje Oorbellen. Het is immers bijna Kingsdag! Wie wil er nu niet iets extra's om met Kingsday? Nou ik wel! Lees snel verder voor mijn reactie en waar jij ze eventueel kunt bestellen.

De verpakking 


Ik vind het pakketje erg mooi ingepakt. De armband en de oorbellen zitten in een erg leuk zakje, wat makkelijk te openen is. Het is erg simpel, maar wel heel leuk bedacht. Zo gaat het ook minder snel kapot, want wil je een verpakking niet open krijgen zou het zonde zijn als daardoor je product kapot gaat toch.


De Oranje Armband Pearls 

Wat vind ik van de Oranje Armband Pearls?
Ik vind de Oranje Armband Pearls erg leuk qua kleur, oranje is namelijk mijn lievelingskleur. Dit wist je misschien al wel door de ''My Life tag''? Wat ik ook erg leuk vind en een keer op een andere manier als wat ik vaak terug zie in winkels is het meer gevlochten touw waar de armband uit bestaat. Dit heeft echter ook nadelen.. Ik had hem namelijk om en de knoopjes die er aan de uiteindes aan zitten om het slotje mee vast te houden, lieten namelijk al vrij snel los. Deze kun je wel weer vast knopen, maar toch..

Al met al ik vind dit een leuk accessoire voor Koningsdag! Jullie ook?
De Oranje Armband Pearls is te bestellen via de site van HupHollandHip en kost € 15,95 per stuk.




De Shiny Oranje Oorbellen


Wat vind ik van de Shiny Oranje Oorbellen?
Wauw, ik ben verzot op diamantjes, dus deze oorbellen maken mij dan ook erg blij. Ze zijn erg vrolijk en niet te groot, deze komen dan erg goed van pas! De kleur spreekt voor zich, net als bij de Oranje Armband Pearls. Ik ga de oorbellen zeker dragen op Koningsdag.

Ik vind de oorbellen een erg toffe accessoire voor Koningsdag! Jullie ook?
De Shiny Oranje Oorbellen zijn te bestellen via de site van HupHollandHip en kosten € 7,95 per paar.    


Dit artikel is in samenwerking met HupHollandHip


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

2 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Best duur voor iets wat je niet het hele jaar door gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je zou het allebei het hele jaar door kunnen gebruiken. Er staat niets op over koningsdag! Zou hem zelfs om kunnen doen tijdens een wk of gewoon lekker in de zomer.

      Verwijderen