Social media

Tegenwoordig ben ik weer helemaal verslaafd geraakt aan social media.. Van Facebook naar Instagram en van Instagram weer door naar Twitter en ga zo maar door. Wil jij weten welke social media ik op mijn telefoon heb staan en welke ik het meeste gebruik? Lees dan snel met me mee.

Bron: visionwidget


Zelf heb ik meerdere social media kanalen in gebruik, deze staan dan ook allemaal op mijn telefoon. Vandaag geef ik je dan ook een kijkje in mijn social network.

♥ Whatsapp
Gewoon lekker lang en gratis kunnen kletsen met je vrienden en vriendinnen, het is toch veel leuker dan sms'en! Wanneer ik op Whatsapp zit, kan ik er zo wel een 1 continu aanzitten.. Eigenlijk toch gewoon te erg voor woorden niet?

♥ Facebook
Ja, wie heeft het tegenwoordig niet? Ik zit hier echt elke dag wel een paar uur op. Wat ik hier precies doe is eigenlijk vooral mijn privé belevenissen delen, wat ik doe door de weeks en natuurlijk ook een pagina bijhouden voor mijn blog. Like jij mijn blogpagina op Facebook ook eventjes? Dat zou ik erg tof vinden. 

♥ Instagram
Wat is Instagram toch een geweldige app, echt ik gebruikte het eerst niet zo veel. Toen weer wel en nu is het gewoon niet meer weg te denken. Lekker je foto's delen op Instagram en likes/comments zijn leuk wanneer je deze krijgt. Volg jij mij al op Intagram?

♥ Twitter
Dit was tot afgelopen jaar echt een verslaving van mij. Gelukkig heb ik dat wat afgeleerd en doe ik het tegenwoordig met mindere maten. Toch blijft het een leuke social media app, je kunt hier je blogposten laten zien, maar ook leuke zinnen op typen. Daar houd ik immers wel van. Jullie ook of gebruiken jullie deze app niet meer? Dit is trouwens mijn Twitter account met iets meer dan 57,7K tweets, oepsie..

♥ Snapchat
Ja, leuk om naar mensen foto's te sturen welke maar een paar seconde zichtbaar zijn. Dit doe ik wel niet regelmatig, maar ik vind het wel leuk om andere foto's te bekijken. Ja, het is en blijft leuk om mensen te volgen. Mijn snapchat is dan ook @YouRPRiNCeSSaa

♥ Bloglovin'
Wat is dit een leuke app! Ik weet wel niet helemaal zeker of het echt onder social media hoort? Toch lees ik hierdoor elke dag meer en meer blogs en dat vind ik nu eenmaal ontzettend gaaf. Als die artikelen van andere leuke bloggers, het doet me goed. Wat is het leuk om te zien, vinden jullie niet? Volg jij mijn blog trouwens al via Bloglovin'

Gebruik jij veel social media? Zoja, welke gebruik jij allemaal?

Follow me on Bloglovin', Facebook, Instagram & Twitter

3 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Ik heb wel een Facebookpagina voor mijn blog maar ik mis een beetje de interactie met mijn lezers omdat ik niet kan taggen....is deze interactie via Twitter wel groot en denk je dat lezers ook mijn Twitter zouden willen volgen als ik er een aanmaak? Want ik kan mij ook indenken dat mensen niet overal lid van willen worden..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Twitter is een site waar je inderdaad meer interactie kunt hebben met je lezers. Het zou best kunnen dat je minder volgers hebt op het begin, maar met de juiste tweets en hashtags komt het uit eindelijk toch goed. Boven dat hebben veel bloggers een twitter account deze zou je ook kunnen volgen.

      Verwijderen
  2. Ik heb wel een blog twitter maar zit er eigenlijk nooit op omdat ik geen idee heb wat ik moet zeggen.. oeps!

    BeantwoordenVerwijderen