TAG: My life tag


Ik heb het bloggen weer te pakken, ik heb vandaag dan ook een leuke tag ingevuld voor jullie. Deze tag kwam ik tegen op de blog van Justine. Zelf vond ik de tag zo leuk dat ik deze meteen overgenomen heb op mijn eigen blog. De tag gaat over mijn leven, wat mijn droom carrière is, waarom ik begonnen ben met bloggen, waar ik later op mezelf zou willen wonen en nog veel meer interessante vragen over mijn leven. Ben jij benieuwd naar de antwoorden die ik op die oh zo leuke vragen ga geven? Lees dan snel met me mee.

Let's start!

Wat is je lievelingskleur?
Nou, over deze vraag hoef ik niet zo heel lang na te denken hoor. Dit zijn twee kleuren, namelijk oranje en groen. Ik ben van jongs af aan al verzot op deze kleuren en dat zal altijd zo blijven denk ik. Natuurlijk vindt ik andere kleuren ook erg mooi, maar deze twee kleuren spreken mij het meeste aan.

Wat is jouw droom carrière?
Een blogger met een passie voor muziek. Het klinkt zo gek, maar als ik eerlijk ben doe ik dat het liefst bloggen en bezig zijn met muziek. Nu zul je denken.. Huh, ze volgt toch een opleiding tot assistent-accountant. Waarom dan ineens zo anders? Nou ik vind bovengenoemde toch meer een droombaan dan een baan in de boekhoudwereld, dat is namelijk zo standaard. Ik zou het tof vinden en jullie?

Waar zou je op jezelf willen wonen?
Ik woon nu nog gezellig thuis met mijn ouders en zusjes. Toch fantaseer ik wel eens over het op mezelf wonen. Ik hoor van vriendinnetjes dat het best wel tof is. Je eigen ding kunnen doen, je niet aan de regeltjes hoeven houden, je eigen inrichting en ga zo maar door. Het lijkt me een gave stap om te zetten. Ik zou alleen niet precies weten waar. Een ding is zeker, ik ga niet in het dorpje waar ik nu woon wonen. Met dit dorp heb ik eigenlijk niet zo veel. Ik zou liever in een iets groter dorp wonen waar iets meer winkels zijn, maar toch geen stad ect. We zien wel waar het schip uiteindelijk strand. Ik ben nog jong, moet nog een baan vinden en al die punten zullen er ook mee te maken gaan krijgen denk ik.

Bron: We Heart It
Wat is je favoriete manier om te reizen?
Zolang het geen vliegtuig is, vind ik het denk ik allemaal wel goed. Ik heb dan nog wel nooit in een vliegtuig gereisd, toch lijkt dit me helemaal niets. Ik heb denk ik een soort vliegangst. Verder maakt het mij niet zoveel uit waar ik in reis. Is dit nou een auto, bus of trein.. Het kan mij niet zo veel schelen als ik de leukste plekjes maar kan zien. Zal ik toch ooit eens in een vliegtuig stappen, dan weet ik wel naar welke plekken ik wil.. Dit staat op mijn bucketlist.

Wat doe je in je vrije tijd?
Bloggen, muziek luisteren, blogs lezen, tv kijken, bijkletsen met vrienden en vriendinnen eigenlijk nog veel meer, maar dan word het zo langdradig.. Binnenkort wil ik graag mezelf meer gaan verdiepen in het fotograferen. Heb alleen iets te weinig tijd op dit moment, wie weet in de toekomst..

Wat is je favoriete make-up merk?
Nou, het is wel erg maar eigenlijk heb ik geen favoriet. Ik koop namelijk altijd wat mij fijn lijkt en wat ik nodig heb, maakt niet uit welk merk het is. Ik heb verschillende merken make-up in huis: Essence, Catrice, Rimmel London, L'Oréal paris, Maybelline, NYC en nog veel meer. Gewoon weg teveel om op te noemen.

Bron: We Heart It
Wat zijn je favoriete kledingwinkels?
Ik vind CoolCat, H&M en Jens Mode wel erg leuke winkeltjes. Toch heb ik ook hier weer niet echt een favoriet. Ook vind ik The Sting, Kady Fashion en Primark leuk. Ja, ik kan hier eigenlijk net als bij make-up merken gewoon heel veel winkels neer gaan zetten, maar jullie weten nu wel dat ik geen keuze kan maken, haha.

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik las eigenlijk al heel lang een aantal grote blogs voordat ik zelf ben begonnen met bloggen, denk aan Teske, Anne en Vera. Ik vond het in de eerste instantie erg knap. Zelf ben ik altijd al gek geweest op social media en het blogwereldje leek me vanaf die tijd dat ik Teske, Anne en Vera volgde ook heel interessant. Zelf schreef ik altijd alles in mijn dagboek. Sinds ik naar de middelbare school ging, is dit wat verwaterd. Ik deed het bijna nooit meer, schrijven. Toch vond ik het nog altijd leuk om te doen en die drang was er dan ook. Het begon te borrelen. Een eigen blog, een eigen stukje internet het leek mij gaaf. Vooral, hier kan ik dan lekker mijn verhalen delen en mijn inspiratie aan mensen doorgeven.
 

Wat is je favoriete parfum?
Eigenlijk heb ik er ook hier wel weer meerdere, Katy Perry Killer Queen vind ik erg lekker ruiken maar ook op de Bruno Banani parfums ben ik verzot.


Wanneer je deze tag erg leuk vind, neem hem dan zeker over! Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoorden. Ik tag bij deze de volgende lieve meiden: Annemae, Judith en Ilona.


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

6 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Leuke tag en leuk ingevuld !:) En op jezelf wonen is inderdaad heerlijk,
    ik maak binnenkort weer de ommekeer. Na 4 jaar gestudeerd te hebben en op kamers gezeten te hebben trek ik me tijdelijk weer terug bij mijn moeder thuis, benieuwd hoe ik dat ga ervaren haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, dat lijkt me spannend weer een nieuwe uitdaging eigenlijk. Ben benieuwd hoe het jou bevalt. Dankjewel voor jouw leuke reactie.

      Verwijderen
  2. Bedankt voor het nomineren! Ik ga hem snel online zetten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de nominatie. Ik heb de tag gedaan:
    http://ilonamyname.blogspot.com/2015/04/tag-my-life.html

    BeantwoordenVerwijderen