My lovely week #7 - Stage, tentamens en een concert

Wat heb ik deze afgelopen weken allemaal mee gemaakt? Het was vooral drukte, stage, tentamens en een heel gaaf concert.. Wil jij weten hoe dit allemaal liep en waarom ik zo graag naar dat ene concert wilde? Dit wil ik jullie allemaal vertellen in mijn standaard rubriek ''My lovely week'', dus ben jij erg benieuwd naar wat ik meemaak? Lees dan vooral snel verder.




Gezien
De afgelopen weken heb ik weer redelijk veel gezien op tv! Natuurlijk blijft het oude vertrouwde GTST altijd hierin staan, maar nu komt daar ook weer So You Think You Can Dance bij. Ja, ik weet dat het al langer op tv is, maar doordat ik het een tijdje erg druk heb en eigenlijk gewoon weg nog hebben we dit steeds opgenomen. Nu kijken we het wanneer het uit komt, slim toch? Ook heb ik veel naar traumacentrum gekeken. Ik weet niet waarom, maar ik vond het wel erg leuk om te kijken. 

Gelezen
De afgelopen weken heb ik weer mega veel gelezen. Facebook, blogs het, kranten het kan gewoon niet gekker.. Ik heb gelukkig weer veel nieuwe blogs ontdekt welke ik nu ook erbij ga lezen. Over mijn favoriete blogs ga ik binnen kort een stukje schrijven. Houd mijn blog dus zeker in de gaten, misschien staat jou blog er namelijk wel bij!

Gehoord
Veel verschillende muzieksoorten. Van jaren 60 muziek naar countrymuziek en van countrymuziek weer naar de allergrootste hits van nu. Het kon niet gekker. Vandaag laat ik een paar nummer horen wat ik grijs draai op dit moment.

Dotan - Home

Venice - The Family Tree

Zomaer - Misschien Verliefd



Natuurlijk waren het er nog wel een aantal meer, maar dan wordt het wel een erg lang artikel. Niet dat ik dat erg zou vinden, maar binnenkort komt er een stukje over mijn favoriete muziek van dan online op mijn blog!


Gedaan
Veel al werken en stage, helaas moet ik mededelen dat ik ook nog een nieuwe stage kan gaan zoeken.. Wat ik nog meer heb gedaan heb is zo leuk! Ik heb namelijk het concert van Venice meegemaakt, wat ik in de vorige My Lovely week al liet weten dat ik er naar toe zou gaan! Echt waar het was zo waanzinnig te gek! Helaas had ik wel heel erge hoofdpijn en dat is nou net iets wat je niet kunt gebruiken bij een concert. Ondanks dat heb ik er ontzettend van genoten. Wanneer ze weer in Nederland zijn, ga ik er dan ook zeker weer heen.


Gegeten
Verschillende dingen. Van friet tot aardappels, van bami en nasi naar gehaktballen en sla. Dus gevarieerd, gezond en slecht kun je het ook wel noemen. Het is gewoon best lekker, al ben ik een wel heel slechte eter. Wat eten jullie het liefste?



Bron: We Heart It


Gedronken
Veel thee en melk, ja gezond! Ik ben nog steeds in de goede moed, ik drink er alleen teveel frisdrank nog naast. Dat moet ik toch echt eens gaan proberen af te bouwen. Het is alleen zo lekker..


Gedacht
Ik kan beter vragen wat ik niet gedacht heb.. Ik heb namelijk teveel nagedacht. Nagedacht over mijn tentamen, zou ik hem wel of niet gehaald hebben? Nou, dat antwoord heb ik gelukkig gekregen. IK HEB HEM GEHAALD! Wat was ik hier blij mee toen ik dit te horen kreeg. Ook heb ik veel nagedacht over een nieuwe stageplaats, waar zou ik deze gaan zoeken, hoe kan ik er het beste eentje vinden en ga zo maar door.


Bron: We Heart It


Gelukkig
Dat ik naar het concert van Venice ben geweest en dat ik mijn tentamen gehaald heb. Ik kan het nog altijd niet geloven. Het maakt mij echt vrolijk.


Gemist 
De vriendinnen, ik heb ze wel gezien. Toch vond ik het te weinig haha, maar ik kan er niets aan veranderen. We hebben allemaal zo'n druk leven op dit moment. We spreken dan ook altijd meteen af wanneer we allemaal kunnen.


Geƫrgerd
Niet echt ergens aan, dat heeft op dit moment toch geen zin.

Gewenst
Dat ik het tentamen zou halen, wat gelukkig is uitgekomen. Het andere wat ik gewenst heb, hoop ik dat ook snel uitgaat komen. Dat ik een nieuwe stageplaats heb gevonden, want ik wil wel graag mijn diploma halen dit jaar!


Gekocht
Makeup Revolution London Awesome Eyeshadow Collection in nudes and smoked collection. Wat is dat leuk, hier ga ik als ik er tijd voor heb zeker een review over schrijven!  

Wat een lang artikel... Heb jij nog leuke favoriete deze weken?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥