Al meer dan 200 blogposten online!

Ondertussen, staan er al 200 blogposten online. Dat is echt wauw, dat had ik nooit gedacht. Jullie wel? Vandaag blik ik dan ook terug op de best gelezen blogposten! Natuurlijk ben ik ook erg benieuwd naar wat jullie de leukste blogposten op mijn  blog vinden, dus laat het me vooral weten, dan kan ik daar wat mee doen natuurlijk.


So lets start.

Op nummer 5 staat de blogpost Gastblogger gezocht!
In deze blogpost zoek ik naar een gastblogger voor mijn blog en eigenlijk zoek ik er nog altijd ééntje! Dus lijkt het jou leuk om voor mij te bloggen? Lees dan snel even die blogpost.

Nu komt nummer 4, dat is de blogpost over een Oreo milkshake
Deze blogpost is dus een recept zoals je waarschijnlijk al snapt, dus wanneer je gek bent op Oreo's neem dan snel nog maar eens een kijkje voor wanneer je niet wist dat je er ook milkshakes van kunt maken. Lekker!

Bron: Tedje
Welke blogpost staat er nu op 3? Dat is de blogpost over dat BeautyLook by Kaylee 1 jaar bestaat
Dit is natuurlijk nu ondertussen al twee jaar OEPS (gisteren)! alleen ik heb nog niet echt tijd gehad om hierover te bloggen, dus dat word binnenkort sowieso ingehaald. Maar wil jij vast weten hoe ik hier de vorige keer op terugkeek? Lees dan nog maar eens deze best goed beken blogpost.

De zeker niet slechte nummer 2 blogpost is geworden de TAG project positief blogpost
In deze blogpost vertel ik je alles over positiviteit en wat is daar nu niet fijn aan? Dus wanneer je net op dit moment in een herfstachtig dipje zit, is dit zeker de moeite waard om even door te lezen.

Absoluut de nummer 1 best gelezen blogpost is geworden Onzeker zijn we allemaal
In deze blogpost behandel ik het probleem onzeker zijn. Jij bent echt niet de enigste in deze wereld die onzeker is. Dat ben ik, dat zijn misschien je ouders en je vriendinnen ook. Wanneer jij meer over mijn situatie en onzekerheid wilt weten en wat ik hieraan heb gedaan, is het zeker aan te raden om deze blogpost te lezen.

Dit waren mijn 5 beste blogposten die tussen alle 200 blogposten staan die al online staan op BeautyLook by Kaylee. Zit er een blogpost bij die jij ook het leukste vond of vond jij een ander blogpost veel leuker? Laat het mij zeker weten, ik ben zeer benieuwd!



Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥