TAG: 100 vragen

Bij die leuke Anne Solveig op haar blog, kwam ik deze leuke tag tegen. Het werd tijd voor weer een tag, dus lees snel verder. Deze tag gaat over van alles en nog wat in honderd vragen, dus ja ik zeg gewoon lees snel verder om mijn antwoorden te lezen.



So let's go!

Slaap jij met de kastdeur open of dicht?
Dit verschilt. Vaak vergeet ik hem te sluiten wanneer ik hem open gedaan heb, maar toch irriteer ik me dan weer aan een open kast. Laat ik het er op houden dat wanneer ik zin heb, ik de kastdeur sluit of niet sluit.

Neem je de shampooflesjes uit een hotel mee?
Vroeger wel, nu heb ik daar niet echt behoefte aan.

Slaap je met je deken ingestopt? Of met je deken los?
Dit is eigenlijk het beetje hetzelfde als met de kastdeur. Wanneer ik zin heb zit het of vast of los, heel verschillend dus.

Heb je ooit een verkeersbord gestolen?
Nee, waarom zou ik dit willen doen?

Vind je het fijn om post-it's te gebruiken?
Ik vind het best wel handig, dus ja ik vind het zeker fijn om post-it's te gebruiken. Ook tijdens het leren, is dit een zeer handig middel.

Knip je wel eens bonnen uit maar gebruik je ze dan niet?
Dat is dus het punt, ik neem ze vaak mee wanneer ik ze krijg. Toch blijft gebruiken altijd een vraagteken, want dat doe ik bijna nooit..!

Wordt je liever door een beer of een zwerm bijen aangevallen?
Als ik kon kiezen, natuurlijk allebei liever niet. Wanneer ik dan toch echt zou moeten kiezen, word het gemakkelijk. Natuurlijk kies ik voor de beer, oke hij is groot.. Maar bijen zijn helemaal niet mijn ding.

Heb je sproeten?
Jaa.

Lach je altijd op een foto?
Dat is toch de bedoeling bij foto's? Niet dat het altijd lukt hoor, maar dat is een ander verhaal.

Wat is je grootste ergernis?
Mensen die ruzie maken, terwijl het niet nodig is.


Tel je weleens hoeveel stappen je maakt?
Nee, eigenlijk doe ik dit nooit..

Heb je weleens geplast in het bos?
Toen ik klein was wel, nu vind ik dit toch minder prettig en doe ik het niet.

Hoe zit het dan met poepen in het bos?
Nee, dat niet.

Dans je weleens terwijl er geen muziek speelt?
Ja, waarom niet.

Kauw je op pennen en potloden?
Nee, waar is dat goed voor? Dat vind ik trouwens heel vies...

Met hoeveel mensen heb je deze week geslapen?
Nou, met niemand?

Wat is de grootte van je bed?
140 bij 200.

Wat is je liedje van de week?
David Bisbal - Silencio



Vind je het oké als jongens roze dragen?
Ik heb er geen problemen mee.

Kijk je nog weleens tekenfilms?
Nee, daar houdt ik totaal niet van.

Wat is je minst favoriete film?
Twilight, ik vind het een verschrikkelijke film. Niet mijn smaak.

Waar zou je een verborgen schat gaan begraven?
Daar heb ik nog nooit over na gedacht! Ik zou het dus eigenlijk ook niet één, twee, drie weten.


Wat drink je bij je avondeten?
Heel eerlijk. Dat is zo verschillend. De ene keer is dit water, de andere keer iets fris of juist weer totaal iets anders.


Waar dip je je kipnugget in?
Nergens, want ik lust geen kipnugget.


Wat is je favoriete eten?
Zeker zalm of aardappelpuree met sla en gehaktballetjes.

Welke films kun je over en over kijken en toch nog steeds leuk vinden?
Ik vind alle step-up films helemaal te gek en dat geld het zelfde voor de pitch perfect films. Deze kan ik dus wel 300x zien en nog steeds niet saai vinden.

Bron: Pinterest

 De laatste persoon die je gezoend of jou gekust heeft?

Mijn mama, gewoon een lief kusje op de wang.

Heb je bij de scouting gezeten?
Nee.

Zou je ooit willen gaan strippen of naakt poseren voor in een blad?
Nee, dat is helemaal niets voor mij.

Wanneer was de laatste keer dat je een brief schreef op papier?
twee jaar terug, tijdens mijn centraal examens op de middelbare school!


Kan je de olie van auto's verversen?
Eerlijk ik denk het wel, al heb ik er geen verstand van.

Ooit een snelheidsboete gehad?
Nee, ik heb dan ook mijn rijbewijs nog niet. Wel ooit een boete voor het niet fietsen op het fietspad... Oeps.

Ooit zonder benzine gestaan?
Nee!


Favoriete broodbeleg?
Absoluut kaas of slankie smeerkaas!

Het lekkerste om als ontbijt te eten?
Croissants of een beschuitje.

Wat is je normale bedtijd?
Rond 23;00 uur en 23;30 uur, is dit tegenwoordig. Twee jaar terug was dit vlot 01;00 voor ik echt ging slapen, maar dat houd ik nu toch niet meer vol de hele week.

Ben je lui?
Soms wel ja.

Als wie ging je verkleed toen je kind was?
Met carnaval ben ik wel eens een spaans meisje geweest vroeger.

Wat is je Chinese sterrenbeeld?
Varken! 

Hoeveel talen spreek je?
Nederlands, Engels en een beetje Duits.

Ben je geabonneerd op een tijdschrift?
Nee, op helemaal geen.


Lego of Barbie?
Nu niets, vroeger toch echt Barbie.


Ben je koppig?
Zeker weten.

Kijk je wel eens soaps?
Ja, Goede Tijden Slechte Tijden.


Heb je hoogtevrees?
Ja!


Zing je in de auto?
Ja, wie doet dat nou niet?

Zing je onder de douche?
Nee.


Dans je in de auto?
Soms, voor de fun.

Ooit een wapen gebruikt?
Nee, wat moet je ermee?

Laatste keer dat je een portretfoto hebt laten nemen?
Half jaar geleden, voor mijn ID-kaart. Dat vind ik zo verschrikkelijk, die foto's vind ik nooit mooi.. Oeps.

Vind je musicals cheesy?
Nee, totaal niet. Ik houd juist heel erg van musicals!

Vind je kerst stressvol?
Nee, totaal niet! Ik vind het juist heel mooi en gezellig.

Bron: We Heart It
Ooit pierogi gegeten?
Nee, dat heb ik nog nooit gegeten.

Favoriete fruitsmaak in een taart?
Aardbei of citroen.

Welk werk wou je doen toen je kind was?
Dokter..

Geloof je in geesten?
Ja..

Ooit een deja-vu gevoel gehad?
Ja, soms wel eens. Heb het de laatste tijd niet meer echt.

Neem je je vitamines dagelijks?
Genoeg om ja op te zeggen. 

Draag je slippers?
Ja, vooral in de zomer. Het zit gewoon erg lekker en is makkelijk om aan te doen.

Draag je een badjas?
Nee.. Het zit niet zo lekker.

Wat draag je in bed?
Een pyjama. Gewoon een broekje en shirt.

Je eerste concert?
Dat is van The Tribute To The Cats Band.

Nike of Adidas
Ik ga voor Adidas. Sorry Nike fans, al is Nike wel een goede concurrent.

Pinda's of zonnebloempitten?
Doe mij maar pinda's als ik dan toch moet kiezen..

Ooit danslessen gevolgd?
Jazekers! Het liefst zou ik het nu nog doen, maar dat gaat helaas niet.

Is er een beroep waarin je jezelf wel ziet werken?
Zwemster, als ik dat een beroep mag noemen?

Kun je je tong krullen?
Nee, zo lenig is die niet.

Ooit een spellingwedstrijd gewonnen?
Nee, haha. Ik heb er ook nog nooit aan meegedaan.

Heb je ooit gehuild omdat je zo blij was?
Ja, ik huil wel eens van blijdschap.

Heb je cd-albums?
Ja, maar niet heel veel! Tegenwoordig gaat toch alles via internet ect.

Brand je regelmatig wierook?
Nee.

Ooit verliefd geweest?
Ja!




Bron: Pinterest

Van wie zou je graag naar een concert willen?
Enrique Iglesias, zodra hij in Nederland is wil ik erbij zijn.

Hete of koude thee?
Heet, zeker weten.

Thee of koffie?
Ik lust geen koffie, dus dan wordt het zeker thee.

Kun je goed zwemmen?
Ja, dat kan ik wel.

Ben je geduldig?
Niet altijd. De ene keer is het beter te doen als de andere.

DJ of een band op je bruiloft?
Die is wel wat lastig. Het is namelijk allebei zo leuk!

Ooit een wedstrijd gewonnen?
Heb ik ooit meegedaan met een wedstrijd? Zover ik weet niet.

Heb je ooit cosmetische ingrepen gehad?
Nee.

Zwarte of groene olijven?
Geen van beide! Zo vies vind ik ze. Sorry voor de mensen die ze wel lekker vinden.

Kun je breien of haken?
Ik kon breien, alleen de vraag is of ik het nog kan haha.

Beste plaats voor een haard?
In de woonkamer!

Wil je ooit trouwen?
Ja, wel ooit.

Mocht je getrouwd zijn, voor hoelang?
Trouwen doe je toch omdat je voor eeuwig bij elkaar wilt blijven? Dus tot de dood ons scheidt.

Wie was je verborgen liefde op de middelbare school?
Dat is akward. Een jongen uit een hogere klas welke mij toch niet zag staan.

Drijf je altijd je zin door?
Nou, vaak probeer ik dat wel. Oeps slechte eigenschap.

Heb je kinderen?
Nee.

Wel je kinderen?
Ja, maar niet nu al.

Wat is je favoriete kleur?
Dat is oranje en groen.

Mis je iemand op dit moment?
Ja...!

Wat staat er op je bucketlist?
Zie mijn bucketlist door hier te klikken

Deze tag was erg leuk, heb hem met plezier ingevuld. Ik ga hem op dit moment niet doorgeven, maar je mag hem zelf overnemen als je dit leuk lijkt!


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥