Whats on my phone

De grote vraag, wat staat er bij mij aan apps op mijn telefoon? Vandaag zul je er alles van te weten komen. Ben jij benieuwd? Lees dan snel verder!

Bron: LG


Ik verdeel dit artikel in een aantal kopjes; social media, blog, fotografie, spelletjes, body en werk.


Social media
❤ Whatsapp
Een van de meest leuke en handige manieren om contact te houden met vrienden/vriendinnen, familie, collega's en ga zo nog maar even door! Alles geheel gratis, hoe tof is dat.
Facebook
Een fijne app, je kunt zoals bij whatsapp erg handig contact leggen met alle mensen om je heen. Ook kun je makkelijk je blog promoten, wat ik erg leuk vind en je blog laten volgen door mensen! Wil je mij misschien volgen, klik dan even hier.
Instagram
Zo geweldig, al die mooie foto's en plaatjes die voorbij komen! Wie weet volg jij mij al? Zo niet, je kunt mij altijd volgen door hier te klikken. Ik gebruik het regelmatig.. Ik weet dat ik het meer moet gebruiken, maar soms schiet het er even doorheen of vind ik dat ik geen leuke foto's heb om te plaatsen. Snel verandering in brengen! Like doe ik elke dag, dat is zo een verslaving.
Twitter
De app om je leven in 140 tekens te delen. Ook vind ik deze app erg leuk om je blog te promoten. Je kunt er leuke quots op plaatsen en ga zo maar even door. Benieuwd wat ik regelmatig post? Klik dan even hier en volg mijn account om zeker op de hoogte te blijven.
❤ Snapchat
Jaaa! Zo geniaal grappig. Gewoon naar al je lezers of alleen de personen die jij wilt een funny, domme of genante foto sturen. Ik doe het regelmatig! Wil je ze zien, voeg dan even; yourprincessaa toe. Ze kunnen hem maar een aantal seconden zien en helemaal fijn dat als ze een screenshot maken, je ook weet wie het gedaan heeft.
❤ Messenger
De app om te communiceren via Facebook. Zeer handig, maar ik vind het een beetje overbodig dat wij deze app hiervoor verplicht op onze telefoon moeten downloaden.

Blog
❤ Blogger
Zeer fijn om blogs op te typen via je telefoon!
Bloglovin'
Handig om geordend blogs van andere snel en makkelijk te kunnen lezen. Volg jij mij al? Als je op de hoogte wilt blijven omtrent mijn blog, is dit zeer handig. Klik dan even hier.
❤ Analytics
Altijd fijn, zo kun je ook snel via je telefoon je statistieken checken.

Fotografie
❤ Retrica
De mooiste filters en de mooiste foto's in mijn ogen.
❤ We heart it
De mooiste afbeeldingen en quotes in mijn ogen.   
❤ Pinterest
Dit is eigenlijk een zelfde soort als "We heart it", gewoon mooie foto's en quotes te vinden.
❤ PicsArt
Fijn om je foto te bewerken. Je kunt er heel veel mee. Denk aan filters, tekst en het contrast aanpassen.
❤ Insta PicFX
Deze app is ook erg fijn. Makkelijk om je foto's een andere uitstraling te geven. Dit door middel van effecten, filters en randen voor je foto.
❤ InstaSize
Een geweldige app wanneer je collages wilt maken, maar ook om tekst toe te voegen, contrasten en filters toe te voegen.

De rest heeft natuurlijk geen uitleg nodig, het is gewoon verslavend.

Spelletjes
❤ Candy Crush Soda
❤ Scrubby Dubby
❤ Pipe Lines
❤ Mahjong meester
❤ Meerdijk
❤ Solitaire!
❤ McDonald's

Body
❤ My trainer dasi

Werk
❤ R&R job app


Welke telefoon heb jij en wat staat er bij jou allemaal op?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

2 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Ik heb ook wel een aantal apps die jij ook hebt. Zelf vind ik om foto's te bewerken VSCO heel fijn! Eigenlijk heb ik er helemaal geen spelletjes op bedenk ik me nu. :')

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om te horen dat we een aantal van dezelfde apps op onze telefoon hebben staan. Goede tip, ik ga eens kijken of ik VSCO ook fijn vind om foto's mee te bewerken. Spelletjes verslaafd ben ik dan weer net wel.. Hihi

      Verwijderen