Hallo maart! - Revalideren, nieuwe start, lente

Hallo maart, een maand met erg veel rust, maar ook ziekenhuis bezoeken, revalidatie en de lente die van start gaat. Vandaar dat ik deze maand dan ook een lijstje heb gemaakt met de meest voor de hand liggende zaken die op dit moment aan de orde zijn. Het is eigenlijk helemaal niet zo'n leuke maand, veel zitten en weinig kunnen doen, maar er begint ook een nieuwe start en de oh zo hopelijk lekkere lente...


Zo, laten we eens even gaan kijken welke punten er deze maand belangrijkste zijn in mijn leven...

Revalideren
Eind februari (gisteren..) is mijn gips er af gegaan. Hoe veel last ik dan ook van mijn voet heb gaat toch echt het revalideren beginnen. Ik

zie er tegenop, maar heb ik ergens ook wel weer zin in. Zo gaan we toch een goede kant op en wie wil dat nou niet.

Nieuwe start
Door het revalideren gaan we natuurlijk ook beginnen aan een nieuwe start. Hoe langer ik dadelijk aan het revalideren kan, hoe meer ik waarschijnlijk weer kan gaan doen. Zoveel zin in! Eindelijk een nieuwe start. Nieuwe kansen en nieuwe dingen ondernemen. Het kan voor mij niet snel genoeg gaan..

Familie en vriendinnen 
Ondanks het revalideren en de minder leuke tijden, wil ik mijn familie en vriendinnen graag zoveel mogelijk zien. Ze steunen mij en dat geeft mij natuurlijk extra kracht om harder door te revalideren. Ze zijn dan ook dubbel zo belangrijk in mijn leven.. Ze zijn stuk voor stuk allemaal  erg speciaal en hebben een speciaal plekje in mijn hart.

Lente
Aan het einde van maart begint de oh zo hopelijk lekkere lente weer! Eindelijk.. Ik hoop namelijk zo op wat beter weer met een lekker zonnetje en wat dacht je van alle mooie bloemetjes die dan weer gaan bloeien. Ik vind het zo'n fijne maan! Kan echt niet wachten tot het zover is.

Ben jij blij dat de lente weer van start gaat?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥