Voordelen van de lente

De lente begint vandaag! Wat heb ik daar zin in. Eindelijk weer mooi weer en nog meer voordelen van de lente. De voordelen die ik zie in de lente ga ik vandaag aan jullie voorleggen. Ben jij benieuwd welke dat voor mij zijn? Lees gerust met mij mee.


Het weer
Als het goed is, wat ik hoop.. Uiteraard.. Wordt het weer mooier weer als het lente is! Wie wil dat nou niet, ik zit wel te wachten op wat zonneschijn hoor. Al die vitamines die je van de zon op kun snuiven en gewoon al het idee doet mij zeer goed. Mij hoor je dan ook zeker niet klagen als het zonnetje weer begint te schijnen en de temperaturen weer wat omhoog zullen gaan.


De bloemen
Al die kleurtjes die die bloemen altijd afgeven in de lente, fantastisch gewoon. Bloemen zijn mooi, zeker wanneer ze in bloei staan. Laat nu uitgerekend de lente zo een mooie bloemen bevatten.. Prachtig om naar te kijken en ze stiekem te plukken toch. Een mooi bosje bloemen voor in een vaasje in huis, dat wil ik wel hoor. Ik weet dat je ze natuurlijk ook gewoon bij een bloemist kunt kopen, maar het is toch anders al bloemetjes uit je voor-/achtertuin toch?



De diertjes
Natuurlijk zijn het niet alleen de bloemetjes en het weer wat meespeelt in de voordelen. De dieren ontwaken weer uit hun diepe winterslaap. Ze komen eindelijk weer tot leven, dat is zo mooi om te zien. Vlinders die te voorschijn gaan komen, de meeste dieren komen weer buiten te voorschijn. Paardjes, koeien, schaapjes en ga zo nog maar eventjes door.

Langer licht
Oke, dat merkte we al een paar weken.. 'S Ochtends is het al eerder licht en 's avonds is het langer licht. Nu gaat ook de klok weer verzet worden, wat er helemaal voor gaat zorgen dat het langer licht is.. Ik vind dit zo'n fijn idee. Geef mij dat maar altijd, lekker lang van je dag kunnen genieten. Wie wil dat nou niet?

Wat vindt jij van de lente? Vindt jij dat de lente voordelen heeft? Zo ja welke?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥