Wat ik irritant vind aan mezelf

Omdat mijn blog de laatste tijd zoveel gaat over persoonlijke dingen, heb ik vandaag een lijstje gemaakt met wat ik irritant vind aan mij. Het gaat van eigenwijs, naar nieuwsgierigheid. Ben jij nu stiekem ook al nieuwsgierig geworden? Ga dan vooral verder met lezen..

Dit lijstje is uit mijn opzicht, dus niet wat andere zeggen dat irritant is aan mij. Juist wat ik vooral irritant vindt aan mijzelf.

Eigenwijs
Als het er op aan komt kan ik soms best eigenwijs zijn. Achteraf blijkt het soms dan ook niet heel handig en had ik beter niet zo eigenwijs kunnen reageren. Daar irriteer ik mezelf dan wel heel erg aan. Maar ach, ze zeggen ook vaker eigenwijs is ook wijs toch.. 

Veel praten
Oke, veel praten is niet perse zo'n ramp.. Maar soms is het gewoon zo erg dat ik niet eens kan stoppen met praten. Zelfs terwijl mensen gewoon echt netjes even vragen of ze wat mogen zeggen of dat ze gewoon even rust willen. Oeps, ik kan mezelf dan wel wat doen.

Perfectionistisch
Dit is aan de ene kant goed, maar er zitten ook nadelen aan. Denk aan faal momenten die je hierdoor beleefd, omdat je alles zo perfect mogelijk wilt hebben. Toch is dat niet alles. Tijdgebrek is er ook een van. Je wilt het dus perfect, maar door het tijdgebrek wordt het nooit goed. Je kunt dan misschien beter wat minder leveren toch... Echt lastig vind ik.

Nieuwsgierig
Als laatste kan ik ook heel erg nieuwsgierig zijn. Alles willen weten. Soms is het leuk om bepaalde dingen te weten, maar echt niet altijd. Dan had ik liever gehad dat ik niet zo nieuwsgierig was en zo door bleef zeuren tot ze antwoorden.

Wat vind jij irritant aan jezelf?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

3 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Ik vind nieuwsgierig niet iets slechts hoor. Ik kan ook wel echt te veel praten, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zit wat in. Zelf vind ik het ook niet echt slecht, het is meer dat ik me dan echt te nieuwsgierig laat zijn. Wat ik dan achteraf echt totaal beter niet had kunnen doen. Praten is echt mijn ding... Behalve voor publiek of mensen die ik niet zo goed ken. Al praat ik dan ook nog best veel.

      Verwijderen