Music is Life #5

Vandaag plaats ik alweer de vijfde ''Music is Life'' online op mijn blog. Ik neem je graag mee om te zien welke muziek ik deze week weer veel heb geluisterd. Ben jij nieuwsgierig geworden? Lees dan snel met mij mee.
Mocht jij trouwens meer willen weten over deze rubriek? Lees dan vooral even het eerste artikel. Dan gaan we nu snel door met de top 6 van deze week.

Deze week op nummer 6 niemand minder dan Frans Duijts - Ik laat je nooit meer gaan
Dit lied beschrijft zoveel. Het zijn z'n mooie woorden en ja daar word ik vrolijk van.

Ook een Engelstalig in mijn top 6. Deze keer op nummer 5 DNCE - Cake by the ocean
Wauw, in een woord geweldig! Het swingt lekker en je kunt er lekker op los gaan. Net wat ik nodig had deze week.

De nummer 4 van deze week is weggelegd voor Lil' Kleine ft. Ronnie Flex - 1, 2, 3
Deze tekst is niet bepaald helemaal netjes, maar het is wel een leuk deuntje. Vandaar dat dit liedje toch in mijn top 6 van deze week staat.

We zijn alweer bij de nummer 3 aangekomen en niemand minder dan Wildstylez ft. Niels Geusebroek - Year of summer

Oke, ik verlang dus echt naar de zomer en dat doe ik zeker nog meer met dit nummer op mijn playlist. WAUW!

De nummer 2 van deze week is voor Little Mix - Move
Swingen maar! Wat is dit nummer lekker om naar te luisteren. Ik kan gewoon niet ophouden met deze te luisteren.

Alweer aangekomen bij de nummer 1 en deze is deze week weggelegd voor niemand minder dan Marco Borsato - De bestemming
Wauw, zoveel gevoel. Hier hou ik zo van. Ik kan er dan ook geen genoeg van krijgen. Je voelt echt wat hij zingt en dat raakt me zo enorm.

Welke muziek heb jij deze week veel geluisterd? 
 
Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥